Ponad miesiąc temu ruszyliśmy z portalem „Mistrz Branży”, teraz oddajemy Państwu pierwsze wydanie poradnika drukowanego „Mistrz Branży”. Tego jeszcze nie było!
Czym się wyróżnia nowy poradnik?
Po pierwsze, okładką, na której zawsze będzie oblicze Mistrza Branży. Po drugie, eksperckimi artykułami z różnych dziedzin: od szeroko pojętego biznesu, poprzez technologię, aż po efektywną sprzedaż. Po trzecie, plebiscytami z atrakcyjnymi nagrodami. Po czwarte, promocją młodych ludzi, którzy stawiają pierwsze kroki w rzemiośle.
Całość tematyki „Mistrza Branży” zamyka się w 4 głównych działach: Efektywne zarządzanie, Kulisy produkcji, Sprzedaż i ekspozycja oraz Flash News.
Co publikujemy w 1. wydaniu?
Na pierwszym miejscu jest oczywiście rozmowa Mistrza Branży. W tym wydaniu zaprosiliśmy Jerzego Bartnika. Prezes Związku Rzemiosła Polskiego podzielił się z Marzeną Rutkowską-Kalisz swoimi spostrzeżeniami na temat zmian w myśleniu Polaków, którzy zaczynają dostrzegać konieczność i prestiż wynikający z posiadania konkretnego fachu w ręku w tak trudnych czasach. Wskazuje również na luki w szkolnictwie zawodowym, pokazuje, jak sprawnie funkcjonują centra szkoleniowe za granicą.
W dziale Efektywne zarządzanie przyjrzymy się różnym rodzajom skutecznego zarządzania. Porównamy leasing i kredyt oraz podpowiemy, kiedy obie formy finansowania są korzystne i dlaczego. Sprawdzimy, jak szybko można zatrudnić obcokrajowca i w jaki sposób ujarzmić stres, kiedy praca zaczyna nas przerastać.
W technologii przyjrzymy się metodom poprawiania smaku chleba, sposobom prowadzenia kwasów żytnich, a także zastosowania kwasu pszennego. Przypomnimy także korzyści płynące z automatycznych linii załadowczych MIWE athlet. Dla pasjonatów czekolady od 1. wydania rusza cykl artykułów „ABC pralin” o produkcji pralin w warunkach przemysłowych. Na łamach „MB” opublikowaliśmy receptury, których coraz więcej pojawia się w naszym portalu.
Biorąc pod uwagę, że „to nie sztuka coś wyprodukować, tylko to coś sprzedać”, prezentujemy skuteczne i proste zasady marketingu w niekoniecznie dużym sklepie. Sprawdzimy, jak inne piekarnie czy cukiernie uatrakcyjniły i wyróżniły specjalne produkty, a także obudziły w klientach miłe wspomnienia domowych ciast. Podpowiemy, jak dobrze informować klienta nie tylko na etykietach w świetle nowych przepisów unijnych.
Jako pierwsi publikujemy listę dwuosobowych zespołów uczniowskich, które dostały się do finału na Expo Sweet 2012. Gdzie się kształcą, kto czuwa nad ich rozwojem i które firmy zaangażowały się w ich przygotowania - o tym więcej w prezentacji Młodych talentów.
A na koniec Flash News, czyli podsumowanie wydarzeń branżowych z ostatnich dwóch miesięcy. W tym dziale znajdują się relacje ze spotkań firmowych, konkursów, jak również zapowiedzi i zaproszenia na ciekawe imprezy.
Zapraszamy do lektury!
Spis treści Poradnik "Mistrz Branży" #1
Efektywne zarządzanie
Liczy się konkretny fach - wywiad z Jerzym Bartnikiem
Idealna firma
Ujarzmić stres
Leasing kontra kredyt
Fachowiec ze Wschodu
Surowce gwarantem sukcesu
Opłacalny HACCP
Zasiłki, składki i podatki 2012
Oszczędności w telefonie
Kulisy produkcji
Nowy Piecowy
Nowej generacji ekologiczny palnik węglowy do RRK
Fermentacja w piekarni
ABC pralin - Sztuka temperowania
Tort wenecki - receptura
Przyjazne pączki Pana Piotra - receptura
Tort na Walentynki - receptura
Pieczywo z księżycowego pyłu
Wokół pączka
Plebiscyt - Najlepszy Produkt na Tłusty Czwartek
Sprzedaż i ekspozycja
Wyróżnij się Przyjazną Słodyczą
6 zasad marketingu w sklepie firmowym
Jak im zagrasz…
Informuj klienta: Warto jeść pieczywo
Zmiany na etykiecie
Wypieki dobrze wyeksponowane
Zdrowe, bo jogurtowe
Expo Sweet na miarę mistrzów
Młode talenty - Expo Sweet 2012
Flash News
Informacje z branży, w tym m.in. o sukcesie Marzeny Szymaś w Rimini,
o chlebie na celowniku, o piekarni w Nepalu. Ponadto relacje ze szkoleń (Dwa dni z Pfahnl, cool rising w Winkler Wachtel), zapowiedzi imprez branżowych i konkursów (Puchar Świata w Piekarstwie 2012).
Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012 tutaj
Mistrz Branży marzec 2012 tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2012 tutaj
Mistrz Branży maj 2012 tutaj
Mistrz Branży lipiec 2012 tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2012 tutaj
Mistrz Branży listopad 2012 tutaj
Mistrz Branży grudzień tutaj
Mistrz Branży styczeń 2013 tutaj
Mistrz Branży luty 2013 tutaj
Mistrz Branży marzec 2013 tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013 tutaj
Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!
Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"
nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl
Cena prenumeraty:
-roczna 99 zł brutto
-półroczna 60 zł brutto
Archiwalia
Istnieje możliwość otrzymania archiwalnych numerów poradnika w wersji PDF. Osoby zainteresowane, proszone są napisać w treści maila którymi wydaniami są zainteresowane.