...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Pan Kanapka w sklepach Piekarni Putka

Najpierw była kampania edukacyjna na temat kanapki w szkole, teraz będzie w sklepach. Warszawska Piekarnia Cukiernia Putka już zorganizowała ciąg dalszy promocji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Dieta Kanapkowa Smaczna i Zdrowa”. Tym razem w sieci sklepów własnych i patronackich.

Kampania w szkole

Kampania „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” została zainaugurowana przez Fundację na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa oraz Cech Piekarzy w Radomiu, a Piekarnia Cukiernia Putka postanowiła aktywnie ją poprzeć. W kwietniu br. Pan Kanapka wraz z szefostwem firmy Putka odwiedził pierwszą podstawówkę w stolicy, a dokładnie w dzielnicy Wesoła.

CZYTAJ: Relacja z pierwszej wizyty Pana Kanapki w Warszawie

Po wizycie Piekarnia Putka ogłosiła dla uczniów klas pierwszych i drugich konkurs plastyczny pt. „Zdrowa Kanapka”. Efekty prac młodych artystów można obejrzeć TUTAJ.

Kampania w sklepie

Na przełomie sierpnia i września 2014 r. w sieci sklepów firmowych i patronackich Putka ruszy akcja promująca zdrowe kanapki, podczas której klienci będą mogli otrzymać estetyczne i praktyczne pudełka na kanapki z wizerunkiem Pana Kanapki. Za każdorazowy zakup o wartości 5 zł klient otrzyma stempelek, a po uzbieraniu 10 stempelków odbierze pudełko na drugie śniadanie. Promocja wsparta będzie plakatami oraz kolorowymi edukacyjnymi ulotkami.

Planując akcję, Piekarnia Putka wyszła z założenia, że początek roku szkolnego to idealny moment, aby zadbać o zdrową dietę dzieci…

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

W czym tkwi fenomen bento cake? Co zagraża dziś najmocniej lodziarniom rzemieślniczym? Jakie nowinki pojawiły się na tegorocznych targach Sigep?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



     

    Drodzy Czytelnicy, wszystkie materiały na portalu Mistrz Branży są darmowe. Wspieramy tym rzemiosło, bo jest dla nas najważniejsze. Jeśli możecie, wspomóżcie również nasze dzieło wykupując prenumeratę lub przekazując cegiełkę na funkcjonowanie i rozwój. Z góry dziękujemy.

    wspieraj twórczość Mistrza Branży wspieraj twórczość Mistrza Branży
     


    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    żytni IG niski indeks

    oprogramowanie dla piekarni

    Wypieki wegańskie puratos

    Lody MEC3

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji