...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Pandemiczne podjadanie

Jak wynika z licznych raportów rynku polskiego i światowego – pandemia sprzyja jedzeniu przekąsek między posiłkami. Czy w związku z tym czeka nas także epidemia otyłości? I czy trend ten utrzyma się na dłużej?

W opublikowanym w listopadzie raporcie sporządzonym przez firmę Mondelez International Inc. z siedzibą w Chicago czytamy, że prawie połowa ankietowanych przyznała się do częstszego podjadania, niż przed pandemią. Zaledwie 12% przyznało się do tendencji odwrotnej. Podobne dane tyczą się konsumentów z Europy, w tym z Polski.

 

 

Dla większości podjadających przekąski były swego rodzaju „kołem ratunkowym”. To antidotum na samotność – aż 77% stwierdziło, że właśnie przekąski stanowiły kanwę do zawiązywania bliższych więzi międzyludzkich. Ankietowani wymieniali tu także sposoby takie jak wspólne zrobienie przekąski (40%), podarowanie przekąski w prezencie (31%) lub zrobienie zakupów dla kogoś, kto nie mógł iść sam (29%).

Oprócz wzmacniania więzi z drugim człowiekie, podjadanie ma też wiele innych zalet – dla 64% ankietowanych to przede wszystkim chwila spokoju. A także miłe wspomnienia - 53% badanych stwierdziło, że kupiło nostalgiczne marki przekąsek, które były popularne w dzieciństwie. Przekąski to także pozytywne emocje! To poczucie komfortu (45%) i ulgi ( 35%).

Według raportu, więcej ludzi pamięta o podjadaniu, gdy robią to w domu. Zarazem 66% stwierdziło, że ma wtedy większą kontrolę nad wielkością porcji. Wbrew pozorom, podjadanie w dobie koronawirusa nie musi oznaczać wcale śmieciowego odżywiania. Przeciwnie, według 56% badanych, priorytetem stały się przekąski wzmacniające odporność.   

Prawdopodobnie trend podjadania pozostanie na dłużej - 64% ankietowanych stwierdziło, że nawet po ustaniu pandemii planuje nadal jeść małe przekąski w ciągu dnia i spożywać mniej dużych posiłków.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji