...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Polacy chętnie się dzielą. Zwłaszcza czekoladą.

A ty komu podarowałbyś ostatnią kostkę czekolady? Tak brzmi hasło przewodnie najnowszej kampanii czekolady Milka, która przy jej okazji zleciła specjalne badanie dotyczące hojności Polaków. Co z niego wynika? I jaki ma to wpływ na sprzedaż czekolady?

Specjalnie na zlecenie producenta czekolady Milka firma IQS przeprowadziła badania, z których wynika, że 66% Polaków lubi się dzielić. Najchętniej z bliskimi – rodzicami, współmałżonkiem, rodzeństwem i przyjaciółmi. To właśnie im oddalibyśmy symboliczną „ostatnią kostkę” czekolady.

 



– Polacy jako naród bardzo lubią się dzielić, jesteśmy wychowani w słowiańskiej tradycji dzielenia się i jednocześnie jesteśmy narodem rodzinnym – mówi Tomasz Jamroziak, psycholog biznesu. – W ostatnich latach to nieco się zmieniło, ludzie zaczęli się przenosić do miast, gdzie mieszkają w blokach wśród nowych osób, co sprzyja rozluźnianiu się więzów rodzinnych. Mam wrażenie, że nasza skłonność do dzielenia trochę spadła.

Jesteśmy narodem dzielącym się. Dowodem są wszelkiego rodzaju akcje pomocy dla osób w trudnej sytuacji – ocenia dalej Jamroziak. – Dzielimy się z ludźmi, którzy wyraźnie tego potrzebują. Jesteśmy tak uwarunkowani biologicznie, że odczuwamy potrzebę niesienia pomocy słabszym, otaczania opieką osób słabszych, starszych i dzieci.

Skłonność do dzielenia się nie tylko zależy od wychowania i kultury kraju, lecz także od... wieku! Najchętniej dzielą się osoby w wieku młodzieńczym, dla których ważna jest grupa rówieśnicza (15-18 lat) oraz osoby starsze, które doświadczyły jak ważne w życiu jest podtrzymywanie więzi międzyludzkich.

Kolejną zmienną, która ma wpływ na skłonność do dzielenia się jest płeć. Nie jest wielkim zaskoczeniem, że w tym wypadku przodują kobiety. Psycholog Maria Rotkiel tłumaczy, iż wynika to z wrodzonej empatii płci pięknej. Co ciekawe jednak, wynika to także z tego, że kobietą dawanie i dzielenie sprawia większą przyjemność!

- Każda pomoc, każdy miły gest są nie tylko efektem tego, że kobieta chce sprawić przyjemność, wyczuwa, komu ta przyjemność poprawiłaby nastrój, dla kogo byłaby ważna(...) - tłumaczy psycholog. 

Wszyscy jednak, bez względu na wiek i płeć, dzielimy się po to, by wzmocnić więzi. Te bliskie, jak i te ogólnospołeczne. Chcemy pomagać. Najcenniejsze dobra skłonni jesteśmy oddać tylko komuś naprawdę bliskiemu.

Jak te wszystkie obserwacje i badania mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży czekolady lub innych produktów spożywczych? Producenci Milki zaproponowali swoim klientom pomoc w ofiarowaniu komuś szczególnemu ostatniej kostki czekolady. Dosłownie!

Z prawie 2,5 mln tabliczek zabraliśmy ostatnią kostkę czekolady –  wyjaśnia Urszula Czerniawska, junior brand manager Milka. – Na www.fioletowastrona.pl wszyscy mogą się nią podzielić z osobami najbliższymi.

Wystarczy wypełnić formularz na stronie, a po wprowadzeniu odpowiedniego kodu z opakowania czekolady, do wybranej osoby zostanie wysłania właśnie najcenniejsza kostka z tabliczki smakołyku. Można również stworzyć swoją wirtualną kostkę czekolady, która dotrze do kogoś bliskiego poprzez maila. 

Tym sposobem producenci pokazują jak umiejętnie podążać za obecnym  konsumenckim trendem - ważne jest wspólne celebrowanie jedzenia. Przypomnijmy, że to już druga duża kampania reklamowa czekolady Milka, która wprost zachęca do dbałości o relacje przy pomocy słodkości. Pierwsza, pt. "Śmiało, odważ się być delikatny", która odniosła ogromny sukces rynkowy. Obie kampanie były mocno wspierane przez różne działania medialne, w tym, m.in. na YouTubie oraz Instagramie i Facebooku.  Podczas pierwszych dwóch tygodni akcji Milka wysłała już kilkadziesiąt tysięcy kostek.

 

Źródło: www.biznes.newseria.pl

Więcej szczegółów: www.fioletowastrona.pl

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji