Już jest wyczekany "Mistrz Branży"! Treściwy, urozmaicony, pełen pomysłów na branżę, biznes, technologię oraz sprzedaż. Tego nie znajdziecie w żadnej gazecie!
Nie byłoby "Mistrza Branży" bez prawdziwego Mistrza Branży. Tym razem nasze zaproszenie do rozmowy przyjął mistrz Jarosław Gajda, nowy przewodniczący Krajowej Rady Piekarstwa i Cukiernictwa. Nie da się ukryć, że w związku z objętym stanowiskiem rozmowa skupiła się na 3 zagadnieniach: rozrastających się dyskontów, szarej strefy oraz braku promocji pieczywa. Najważniejsza dla Jarosława Gajdy jest i będzie promocja dobrego pieczywa - zakrojona na szeroką skalę. Jak to sobie wyobraża nowy przewodniczący KRPiC? Szukajcie w Rozmowie Mistrza Branży.
Własny pogląd na temat promocji pieczywa przedstawia Krystyna Chojnowska w tekście "Sprzedawca, klient i promocja". Według autorki konieczne są nowe (bezpośrednie) metody docierania do konsumenta z wiedzą o tym, co zdrowe i dobre dla jego organizmu. Stąd pomysł na promocję w miejscu sprzedaży, gdzie kluczowym elementem jest sprzedawca potrafiący informować o zaletach pieczywa.
Rzetelna informacja nie sprowadza się jedynie do zachwalania walorów prozdrowotnych naszych produktów. Etykieta, która stanowi podstawowe źródło wiedzy dla konsumenta, powinna przede wszystkim rzetelnie informować o składzie, w tym o zastosowanych dodatkach do żywności. A o czym ma informować "czysta etykieta"? W zeszłym wydaniu postawiliśmy pytanie o idea(ł) czystej etykiety, w tym publikujemy wszystkie opinie, które zdołały do nas napłynąć przed zamknięciem tego wydania. I mamy: blisko 5 stron wyczerpujących wypowiedzi, z których przygotowaliśmy nieformalne i nieocenzurowane forum. Faktem jest, że nie wszyscy, do których zwróciliśmy się z pytaniem, zechcieli udzielić takiej wypowiedzi. Ale czy to umniejsza wagę tego zagadnienia? Według nas nie.
W najnowszym MB przygotowaliśmy dla Państwa też niespodziankę. W zasadzie parę niespodzianek. Żeby jednak nie odbierać przyjemności przeglądania najnowszego, mistrzowskiego wydania, wspomnimy o jednej - o cyklu, który powstaje we współpracy ze znaną firmą Promas. Od tego wydania przez kolejne numery tylko u nas będą mogli Państwo poznać tajniki dobrego wnętrza i zainspirować się projektami dostosowanymi do różnych lokali: mniejszych, większych i największych. Na początek zdradzamy zasady dobrej aranżacji, które z czasem wprowadzimy w czyn.
Po więcej ciekawej lektury odsyłamy do "Mistrza Branży".
Spis Treści
Rozmowa Mistrza Branży
3 priorytety Jarosława Gajdy – rozmowa z nowym przewodniczącym KRPiC
Efektywne zarządzanie
Znajdź w sobie lidera
Nie marnuj jedzenia
Firma jako jeden zdrowy organizm
Sprawdzić polisę
Twoje opakowanie, twój problem
Kulisy produkcji
Kwas piekarski – delikatna równowaga różnorodności
Jedzenie, jako antidotum
Hale większych możliwości
Figury czekoladowe
Unikalny zapach w cukierni
Wartość dodana ciast i ciasteczek
Un petit plaisir, czyli mała przyjemność
Makaroniki – przepis podstawowy według Marka Tilling’a
Deser z creme brulée
Tarta Czarna Porzeczka
Tarta serowa i pawie oczka
Sprzedaż i ekspozycja
Wydaj paragon
Delikatesy w sieci
Sztuka częstowania
Sprzedawca, klient i promocja
Słodycz wolnej muzyki
Wypiek z widokiem na klienta
Dobra passa dla słodyczy i ciastek
Jak powstaje dobre wnętrze
Urządzenia do jogurtu mrożonego – 3 zasady właściwego wyboru
Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych
Forum czystej etykiety
Flash News
Pomyśl zanim wyrzucisz
Ciasteczkowe rewelacje 2012 według firmy Credin
Jak w MAMZ-ie robili sobie jaja z czekolady
Turniej z historią
Turniejowy Poznań 2012
Pfahnl na bogato
Konferencje PFPŻ
Systemy chłodnicze w BACKFORUM w Hanowerze
Nowości rynkowe
Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012 tutaj
Mistrz Branży marzec 2012 tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2012 tutaj
Mistrz Branży maj 2012 tutaj
Mistrz Branży lipiec 2012 tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2012 tutaj
Mistrz Branży listopad 2012 tutaj
Mistrz Branży grudzień tutaj
Mistrz Branży styczeń 2013 tutaj
Mistrz Branży luty 2013 tutaj
Mistrz Branży marzec 2013 tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013 tutaj
Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!
Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"
nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl
Cena prenumeraty:
-roczna 99 zł brutto
-półroczna 60 zł brutto
Archiwalia
Istnieje możliwość otrzymania archiwalnych numerów poradnika w wersji PDF. Osoby zainteresowane, proszone są napisać w treści maila którymi wydaniami są zainteresowane.