...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AS

Poznaj korzyści obecności w social media – II część rozmowy z Michałem Ruskiem

Prezentujemy II część wywiadu z Michałem Ruskiem właścicielem www.MarketingFanpage.pl.

Zapraszamy do przeczytania pierwszej części wywiadu dostępnej TUTAJ

Jak widzisz przyszłość świata biznesowego w branży e-commerce?

Statystyki pokazują, że sprzedaż za pomocą internetu wciąż rośnie. Już od dawna obserwujemy zwiększenie nakładu środków na sprzedaż produktów popularnych i masowych. Powstało wiele portalów sprzedażowych działających na bardzo różnorodnych zasadach, również aukcjach, nie wspominając już o popularnych porównywarkach cen. Trend ten nadal będzie się rozwijał, jako że w jednym miejscu można porównać ofertę o szerokim zakresie asortymentu, przeczytać opinie użytkowników, porównać cenę z wieloma innymi sklepami, a to wszystko popijając kawę w domu. Ta forma sprzedaży wciąż się rozwija, co widać w szczególności w branży spożywczej, robieniu zakupów online z dostawą do domu, a nawet produktów indywidualnych tworzonych na zamówienie z doborem wybranych składników, jak ekskluzywna czekolada czy torty okolicznościowe.

Jak stworzyć marketing wirusowy w social media?

Aby stworzyć marketing wirusowy, niezbędna jest strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych komunikatów. Pierwszą informacją z którą ma kontakt odbiorca jest nagłówek, a więc powinien być chwytliwy i zawierać elementy perswazyjne. Gdy już skonstruujemy przyciągający nagłówek, czas na przygotowanie atrakcyjnej, szokującej lub po prostu praktycznej i przydatnej treści, która gwarantuje rozprzestrzenianie się informacji między użytkownikami. Jeśli odpowiednio zorganizujemy komunikat, może okazać się, że przy dużej popularności, koszt jego wytworzenia i dotarcia w przeliczeniu na osobę, może być bardzo niski, stąd tak wysoka atrakcyjność tej formy reklamy.

Kampanie wirusowe uważane są za graniczące z prawem, dlaczego? Czy faktycznie prowadzenie takiej kampanii może zakończyć się sprawą sądową?

W sieci dochodzi do częstego łamania prawa, począwszy od czarnego PR oraz negatywnych opinii na temat produktów, które nie pokrywają się z prawdą, aż po rażące w oczy oszustwa. Coraz częściej słyszy się o artykułach lub informacjach przedstawiających nieprawdziwe, a wręcz abstrakcyjne informacje podawane w social media, które najczęściej sprowadzają się do zakupu produktu lub wysłania wiadomości sms związanych z wysokimi opłatami. Zupełnie inną kwestią są popularne aplikacje wirusowe, które po kliknięciu publikowane są na profilu Facebook, co oczywiście jest niezgodne z prawem. Nie jest jednak zabroniona tradycyjna kampania wirusowa i nigdy nie będzie, ponieważ informacja, która trafia do sieci od momentu publikacji zaczyna żyć własnym życiem, a więc może dotrzeć do milionów odbiorców. Ważne jest jednak, aby sam komunikat nie naruszał dóbr osobistych, ani nie łamał obowiązującego prawa.

Jesteś przedsiębiorcą, który odkrywa swoje know-how oraz wiedzę. Przekazujesz ją w artykułach eksperckich dla wielu magazynów, portali internetowych, a także podczas prowadzenia szkoleń. Dlaczego?

Rzeczywiście, oprócz usług, które świadczę dla firm w zakresie marketingu, kładę również nacisk na społeczną edukację. Mówiąc wprost, zdaję sobie sprawę, że istnieje wielu przedsiębiorców i pracowników, którzy chcą lub po prostu muszą prowadzić podobne działania marketingowe we własnym zakresie. Przekazuję im część mojej wiedzy, nie zachowuję jej tylko dla siebie ponieważ lubię kiedy moi czytelnicy i uczestnicy szkoleń rozwijają się i podnoszą kompetencje razem ze mną. Jednocześnie jestem świadomy, że przekazując moje know how, niemożliwe jest przekazanie wieloletniego doświadczenia oraz wypracowanych umiejętności, a więc nadal moja pozycja z perspektywy zleceniodawcy jest niepodważalna.

   
 

Michał Rusek – właściciel agencji reklamowej www.MarketingFanpage.pl oraz portalu o profilu marketingowym www.MarketingDlaCiebie.pl
Specjalista ds. Marketingu, który wyróżnia się umiejętnościami nowoczesnego copywritingu z uwzględnieniem elementów perswazyjnych. W swoim portfolio posiada liczne kampanie reklamowe na skalę ogólnopolską, setki publikacji eksperckich w magazynach biznesowych oraz portalach internetowych, a także wiele szkoleń w zakresie marketingu. Ukończył Studia Wyższe o profilu Psychologia Zarządzania oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

 


Uwaga, specjalnie dla czytelników Mistrza Branży na hasło „Mistrz Branży” udzielona zostanie specjalna promocja na wszystkie usługi.

Obejrzyj również wywiad video z Michałem Ruskiem na temat wizerunku w sieci TUTAJ.
 

Bieżące wydanie czasopisma

W czym tkwi fenomen bento cake? Co zagraża dziś najmocniej lodziarniom rzemieślniczym? Jakie nowinki pojawiły się na tegorocznych targach Sigep?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



     

    Drodzy Czytelnicy, wszystkie materiały na portalu Mistrz Branży są darmowe. Wspieramy tym rzemiosło, bo jest dla nas najważniejsze. Jeśli możecie, wspomóżcie również nasze dzieło wykupując prenumeratę lub przekazując cegiełkę na funkcjonowanie i rozwój. Z góry dziękujemy.

    wspieraj twórczość Mistrza Branży wspieraj twórczość Mistrza Branży
     


    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    żytni IG niski indeks

    oprogramowanie dla piekarni

    Wypieki wegańskie puratos

    Lody MEC3

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji