...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Frigomat, materiał promocyjny

Produkcja świeżych lodów – kierunek w przyszłość

Rynek lodów w Polsce nieustannie się rozwija, a spożycie z roku na rok rośnie, dzięki czemu branża staje się coraz bardziej wymagająca. W ostatnich latach powstało tysiące lodziarni, które oferują coraz bardziej innowacyjne formy podawania lodów oraz bogatą paletę smaków.

Współczesny klient jest coraz bardziej świadomy, skupia się na jakości użytych składników oraz świeżości produktu. Nie przyciąga go już tylko cena lodów, ale przede wszystkim ich jakość.

Wiele lodziarni określa się mianem rzemieślnicza czy naturalna, ile w tym prawdy? Niestety wiele z nich nie ma nic wspólnego z naturalnymi lodami. Mleko w proszku, barwniki, chemiczne sta­bilizatory, sztuczne konserwanty – to jeden z kierunków produkcji. Jednak nazywanie tego sposobu produkcji naturalnym jest rów­noznaczne z wprowadzaniem konsumenta w błąd. Jak sprostać wysokim wymaganiom rynku? Odpowiedzią może być produkcja świeżych lodów na oczach konsumentów! Włoska firma FRIGOMAT jako pierwsza opracowała urządzenie z serii GX, które łączy ze sobą tradycyjny sposób produkcji z innowacyjny­mi rozwiązaniami, a przede wszystkim łatwością obsługi. GX jest frezerem, który posiada funkcję witryny.



Firma w swojej ofercie ma cztery modele urządzeń z serii GX (GX2, GX4, GX6 oraz GX8), każdy z numerów odpowiada liczbie
cylindrów, w których można jednocześnie produkować lody. Ważny jest fakt, iż każdy z nich posiada indywidualny elektroniczny panel sterowania, a pracują one niezależnie od siebie. Oznacza to, że w każdej komorze możemy dowolnie operować trybem pracy.

 

Jak działa GX i jak lody są produkowane na oczach klienta? Obsłu­ga maszyny jest bardzo prosta, a co najważniejsze nie potrzebuje­my skomplikowanego zaplecza oraz żadnych innych dodatkowych urządzeń, aby wytwarzać lody. Do komory GX-a wlewamy wcześniej przygotowaną przez nas mieszankę, włączamy tryb mrożenia i po 15 minutach mamy lody gotowe do sprzedaży. Urządzenie wyposażo­ne jest w dwa czujniki: temperatury oraz konsystencji, dzięki którym utrzymywana jest odpowiednia temperatura oraz konsystencja lodów. Kierunek, jaki obierzemy, zależy jest od nas – czy chcemy produ­kować lody naturalne, czy będziemy używać półproduktów.

Poleca­my używanie naturalnych składników, wówczas bowiem z czystym sumieniem można reklamować się jako lodziarnia, które produkuje rzemieślnicze lody na oczach klienta. Dzięki transparentnym kopułom cały proces jest widoczny dla konsumentów. Do każdego smaku GX posiada dedykowaną łopatkę do nakładania, a dzięki opatentowane­mu systemowi, w którym część łopatki pozostaje wewnątrz komory w minusowej temperaturze bez możliwości rozwijania się bakterii, lody nakłada się wygodnie i szybko. Mieszankę możemy dowolnie dolewać już do wyprodukowanych lodów, aby zachować ciągłość sprzedaży.



Przykuwający uwagę design, proces produkcji oraz opatentowane rozwiązania są tylko elementami, które wzbogacają atrakcyjność urządzeń z tej serii. Najważniejszy jest produkt. Czym się różni od lodów produkowanych w tradycyjny sposób? Przede wszystkim uni­kamy mrożenia szokowego! Konsystencja lodów jest kremista, smak bardzo wyczuwalny. Lodów produkowanych w urządzeniach FRIGO­MAT z serii GX nie trzeba pasteryzować. Produkt możemy dowolnie komponować, dodając do nich kawałki owoców, orzechów czy bakalii.


Do kogo kierowana jest produkcja świeżych lodów? Wbrew po­zorom nie tylko do lodziarni. Koncept idealnie sprawdza się jako element uzupełniający w takich miejscach jak restauracje, piekar­nie, cukiernie, kawiarnie, hotele czy pizzerie, gdzie można z po­wodzeniem oferować desery, lody, granitę czy jogurt mrożony. GX idealnie nadaje się pod zabudowy, jako urządzenie wolno­stojące czy w sezonie wystawione przed lokal bądź na ogródek. Możliwość indywidualnej personalizacji dodaje GX charakteru oraz atrakcyjności.

Bieżące wydanie czasopisma

Czy cynamonki staną się jesiennym odpowiednikiem jagodzianek? Jak obniżyć food cost, nie zaniżając jakości produktu? Dlaczego sukcesja w branży stanowi problem?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji