...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Quizy, zabawa i dobra kanapka

Lubelszczyzna pokochała Pana Kanapkę i to ze wzajemnością! W marcu, kwietniu i maju br. maskotka kampanii społecznej „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” była gościem szkół podsta­wowych w Ciecierzynie, Lubartowie, Lublinie, Niedrzwicy Dużej, Niemcach i w Chełmie. Widać, że kampania zrobiła duży krok do przodu.

Kampania, której symbolem jest Pan Kanapka, na dobre zadomo­wiła się na Lubelszczyźnie, a przy okazji przeszła małą metamorfozę. Ostatnie szkolne akcje pokazały nową, przemyślaną formułę spotkań z dziećmi – rozbudowa­ną pod względem zabawy i edukacji, która najwyraźniej się spodobała. Zamiast poga­danki na szkolnej auli dzieciaki uczestniczyły w spotkaniach edukacyjno-warsztatowych, które potrafiły zainteresować i skupić ich uwagę przez cały czas, ale też zaangażować.

Jarosław Gajda, inicjator kampanii „Dieta kanapko­wa” i twórca Pana Kanapki

Przede wszystkim w kampanii „Dieta kanap­kowa smaczna i zdrowa” pojawił się Redak­tor Bułeczka. W tę rolę wcielił się doświad­czony konferansjer Marek Mioduszewski, który moderował przebieg spotkań. Pan Redaktor w eleganckiej muszce i z mikro­fonem w ręce robił duże wrażenie na dzie­ciach, po mistrzowsku wciągając małych słuchaczy w konkursy i quizy poświęcone zdrowiu oraz prawidłowemu odżywianiu.

Udało się również zaangażować lokalnych producentów pieczywa, ale ich rola nie sprowadzała się jedynie do dostarczenia świeżego pieczywa. Właściciele piekar­ni, a nawet restauratorzy uczestniczyli w spotkaniach, m.in. prowadząc warszta­ty przygotowywania smacznych i zdrowych kanapek. W Chełmie lekcję kreatywnego podejścia do kanapek poprowadzili mistrz piekarstwa Witold Grela oraz restaurator Artur Kozaczuk, wsparci przez młodzież z miejscowego Zespołu Szkół Gastrono­micznych i Hotelarskich. W Niedrzwicy Dużej wraz z dziećmi kanapki robił Jerzy Skurski, prezes SG „Samopomoc Chłopska”, oraz kierownik piekarni Ludwika Hamera, natomiast w Niemcach swoje umiejętności kulinarne prezentowała restauratorka Za­jazdu Piastowskiego Nina Wypychowska. W Ciecierzynie do akcji robienia kanapek włączyli się dyr. Alina Gromaszek, przed­stawiciel Urzędu Marszałkowskiego Rafał Serej oraz wójt gminy Niemce Krzysztof Urbaś, a specjalne bułeczki dostarczyła Cukiernia „Elka”.

Redaktor Bułeczka (w tej roli znakomity Marek Mioduszewski), quizy o zdrowym odżywianiu, warsztaty z przygotowywania kanapek

Kampania „Dieta kanapkowa …” urodziła się w 2013 r. w Radomiu, ale znalazła bar­dzo dobry grunt na Lubelszczyźnie. Duża w tym zasługa Jadwigi Piotrowicz, prezes Klastra Spożywczego w Lublinie, która za­interesowała lokalne władze, pozyskała pieniądze i wciągnęła piekarzy w kampa­nię. – Władze miasta i województwa lu­belskiego wsparły tę inicjatywę, dostrzega­jąc pozytywne strony w realizacji edukacji programu prawidłowego odżywiania dzieci poprzez zabawę. Dzięki temu prezydent Lu­blina Krzysztof Żuk oraz Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych zorganizowali spotka­nia edukacyjno-warsztatowe w 5 szkołach na terenie miasta. Ponieważ akcją zaintere­sowały się media, a opinia była bardzo pozy­tywna, kampanię wsparł również Marszałek Województwa Sławomir Sosnowski – mówi Jadwiga Piotrowicz. I dodaje: – Najważniej­sze, że kampania przynosi efekty edukacyj­ne i promocyjne! Szkoły już zwracają się z pytaniami o kanapki, które mogłyby się pojawić w szkolnym sklepiku.

Jadwiga Piotrowicz (w środku) łączy ludzi! W szkol­ne akcje zaangażowała lokalne władze, szkoły i piekarnie. Na zdjęciu zastępca wójta gminy Niemce Iwona Pulińska i dyr. SP w Niemcach Jerzy Wójcik

Andrzej Pastuszak, dyrektor SP w Niedrzwicy Dużej, i kierownik piekarni Ludwika Hamera z GS „Samopomoc Chłopska” z Niedrzwicy Dużej

Patrząc na uśmiechniętą twarz prezesa Fundacji na Rzecz Wspierania i Promo­cji Piekarstwa i Cukiernictwa Jarosława Gajdy, inicjatora akcji, nie ma wątpliwo­ści, że ma on powody do zadowolenia. O to w końcu chodziło, by inicjatywa roz­winęła się dzięki zaangażowaniu ludzi.

 

   
 

– Jest to projekt ogólnopolski promujący prawidłowe odżywianie się i skierowany głównie do najmłod­szego pokolenia Polaków. Za sprzy­mierzeńców mamy piekarzy, rodziców i nauczycieli, a więc tych, którym bliska jest troska o zdrowie dzieci. Sprawa prawidłowego odżywiania jest poważna (…). Zmianie złych żywieniowych nawyków i odejścia od „chipsowych” trendów służy Ogólnopolska Kampania Społeczna „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” – mówi Jarosław Gajda.

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji