Tony’s Colonely, holenderski etyczny producent czekolady wraz z nowym rokiem rozpoczyna dyskusję o zrównoważonej produkcji. Trzy nowe batoniki tej marki poprzez hasła na opakowaniach mają prowokować do zastanowienia się, co w dzisiejszym świecie oznaczają słowa równość, człowiek, sprawiedliwość.
Podobne artykuły
Trendy w czekoladzie na 2024 rokWillisch - lody od AISmaczne cukiernictwo w wersji wegańskiej? To możliwe!Misją Tony’s Colonely jest walka o sprawiedliwy przemysł czekoladowy, wolny od niewolniczej pracy i nielegalnej pracy dzieci na plantacjach i w całym łańcuchu dostaw kakao. Producent wprowadza nie tylko nowe smaki, ale aktywnie działa w Ghanie i na Wybrzeżu Kości Słoniowej, przekonując, że nie tylko wielkie firmy z branży powinny czerpać zyski z pozyskiwania kakao i produkcji czekolady. Jednocześnie składniki do własnej produkcji pozyskuje wyłącznie w etyczny sposób.
Trzy nowe limitowane batoniki nazwane Conversation Bars to:
-
równość (equality) - najbardziej chrupiący batonik z mleczną czekoladą, karmelem, migdałami, nugatem, preclami i solą morską; na jego opakowaniu jest pytanie: co dla ciebie znaczy nie-równość?
-
człowiek (human) - wegański batonik z gorzką czekoladą, cytryną, karmelem i kakaowym biszkoptem (z pytaniem: co dla ciebie znaczy “nie-ludzki”?)
-
sprawiedliwość - batonik z białej czekolady z malinową posypką (z hasłem: co dla ciebie znaczy nie-sprawiedliwość?)
Batoniki będą dostępne w Wielkiej Brytanii w sieci Waitrose & Partners oraz w sklepie internetowym Tony’s Colonely. Jak pisze producent: “Zmiany zaczynają się od rozmowy. Nasze batoniki powstały po to, by zacząć rozmowę o ważnych sprawach - nie tylko w branży czekoladowej, ale i na całym świecie”.
ESS