Jeśli prowadzimy markę cukierniczą i inne biznesy, konieczna jest strategia, spójność działania. Ważny jest też marketing oraz systematyczne kampanie produktowe. Darmowy kalendarz od Lasdolci.pl pomoże ci w prowadzeniu mediów społecznościowych. Podejmij z nami miesięczne wyzwanie!
„Bój się i rób” – to hasło przewodnie nadchodzącego sezonu weselnego. Branża cukiernicza wciąż się rozwija, a cukiernicy są coraz bardziej doceniani. Desery są już nie tylko dodatkiem, a grają bardzo ważną rolę w restauracyjnym menu. O co zadbać, aby mieć więcej klientów? Co sprawia, że jedni odnoszą sukces, a inni nadal robią dwa torty w weekend? Czy istnieje jakiś tajny sposób, o którym wiedzą tylko najwięksi?
Rozczarujemy cię – jeden przepis na sukces nie istnieje!
Wyznaczenie sobie celów, ustalenie strategii i konsekwencja w wykonywaniu działań to jedyny klucz do kariery. Tylko tak rozwiniesz swoją markę. Tak zdobędziesz więcej klientów i świat o tobie usłyszy! Pomyślisz sobie, no dobrze… Ale jak mam się równać ze znanymi osobami, które mają po 60 tys. obserwatorów, a nawet więcej? Odpowiadamy – oni też zaczynali od zera. Oni też kiedyś tworzyli swoją markę i regularnie komunikowali się, mają strategię i cele, które realizują regularnie, aby ich marka rozwijała się.
Teraz czas na ciebie!
Pobierz nasz darmowy kalendarz publikacji i rozwiń swój Instagram. Nie wiesz, o czym pisać? Twoje posty nie mają żadnych reakcji? Twoje konto się nie rozwija? Pomożemy ci w tym naszym kalendarzem, chcemy bowiem, abyś zadbał o swoją markę i rozwinął Instagram.
link>>> tiny.pl/9k7zx
Co ci da nasz kalendarz?
-
zaoszczędzisz czas przeznaczany na wymyślanie postów,
-
przemyślane posty przykują uwagę i zaangażują odbiorców,
-
będziesz widział realne efekty, wiedział, jak tworzyć relacje z odbiorcami.
Kalendarz zawiera konkretne podpowiedzi i pytania, dzięki którym bez problemu stworzysz angażujące posty. W ten sposób twoje media społecznościowe odżyją, a ty zacieśnisz więź z klientem, dając mu poznać kulisy twojej marki.
Po więcej inspiracji odnośnie do prowadzenia marki cukierniczej zapraszamy na naszego bloga, gdzie piszemy o prowadzeniu biznesu od podszewki: www.lasdolci.pl/blog.
Magdalena Skała – właścicielka Studia Cukierniczego Dolci oraz Restauracji Las (Zawiercie). Tworzymy słodkie stoły i torty na różne okoliczności. Prowadzę szkolenia cukiernicze z tortów i dla restauracji.