Klienci słodkiej branży - oto temat kolejnej Słodkiej Konferencji. Jak ich pozyskać? W jaki sposób nawiązać współpracę B2B? A także jak rozmawiać z trudnym klientem. Te i inne zagadnienia poruszą prelegentki.
Podobne artykuły
Zgłoś się do nas, przeszkolimy Twój personel z zakresu sprzedaży dzięki dofinansowaniu na poziomie 100% ze środków KFSKurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawoduW styczniu kolejna edycja kursu dla instruktorów praktycznej nauki zawoduJuż w najbliższą niedzielę, 23 maja o godzinie 10.00 rozpocznie się już trzecie spotkanie z cyklu Słodkiej Konferencji, którego pomysłodawczynią, jak też prelegentką jest Ula Stępniak. Uwaga prelegentek tym razem skierowana jest na samego klienta.Słodka Konferencja to wydarzenie dedykowane paniom tworzącym torty - właścicielkom pracowni oraz pasjonatkom, które przymierzają się do otwarcia swojego biznesu. Udział mogą wziąć wszyscy, którzy zainteresowani są tematyką prowadzenia słodkiego biznesu.
Dlaczego warto wziać udział?
- Przez kilka godzin będziesz zdobywać wiedzę, która pomoże Ci w rozwijaniu słodkiego biznesu.
-
Nauczysz się, jakie podchodzić do klienta w słodkiej branży, aby wracał zadowolony, a biznes kwitł.
- Zyskasz szansę na to, aby poznać inne osoby, które zajmują się dokładnie tym, co Ty!
-
Zaczniesz myśleć o robieniu tortów i innych słodkości pod kątem dochodowego biznesu!
Na bezpłatne spotkanie można zarejestrować się online >>> KLIK!
Klienci słodkiej branży:
-
Jak ich pozyskać?
-
Jak trafić do tych, którzy dobrze zapłacą za słodkości?
-
Jak nawiązać współpracę z firmami?
-
Jak pracować, aby Klienci byli zadowoleni?
-
Jak radzić sobie z trudnymi Klientami?
-
Jak radzić sobie z emocjami, które towarzyszą obsłudze Klienta?
Na poszczególnych prelekcjach wystąpią:
Magdalena Sadowska - Jak sprzedawać usługi w słodkiej branży
Joanna Sławińska - Twoje emocje – Twoja siła
Katarzyna Kalend - Współpraca z wedding plannerem
Ula Stępniak - Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami