Rusza badanie opinii studentów realizowane w ramach Programu Edukacyjnego Smak Kariery. Poprzez udział w ankiecie młodzi ludzie mogą wyrazić opinię na temat swoich oczekiwań wobec pracodawców ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowo-spożywczej, a także ocenić wizerunek firm z tego sektora.
Podobne artykuły
Rzemiosło do lamusa?Dzień Chleba w łódzkim SpożywczakuNowe zawody jako odpowiedź na potrzeby rynku pracyKrótkie pytania opracowane na potrzeby badania dotyczą m.in. atrakcyjności pracy w branży handlowo-spożywczej, kompetencji kluczowych z punktu widzenia rozwoju w branży czy czynników wpływających na atrakcyjność pracodawców. – Wielu studentów nie zdaje sobie sprawy z tego, że firmy z branży handlowo-spożywczej to perspektywiczni pracodawcy dla wysoko wykwalifikowanej kadry o różnych spacjalizacjach. Naszą intencją jest sprawdzenie wiedzy oraz świadomości młodych ludzi na temat możliwości rozwoju w branży handlowo-spożywczej oraz kompetencji w niej pożądanych – komentuje Justyna Orzeł, dyrektor Zasobów Ludzkich w Carrefour Polska.
BADANIE jest anonimowe i trwa do końca kwietnia br. Więcej informacji na temat badania można znaleźć na stronie www.smakkariery.pl.
Badanie jest prowadzone w ramach Programu Edukacyjnego Smak Kariery, realizowanego przez Carrefour Polska przy współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami oraz BFS Group. Program ma na celu zachęcenie ludzi młodych do rozwoju zawodowego w branży handlowo-spożywczej oraz uzupełnienie kompetencji studentów o kluczowe w branży umiejętności i wiedzę.
źródło: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami