...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Światowy Dzień Kreatywności i Innowacji w branży słodyczy reklamowych

21 kwietnia to najlepszy moment na zgłębienie tajników intensywnie rozwijającej się dziś branży słodyczy. Jakie innowacyjne rozwiązania rewolucjonizują ten rynek? Z jakimi niestandardowymi oczekiwaniami spotykają się producenci? I które z kreatywnych projektów spotykają się z uznaniem klientów?

#1 Nowe smaki, które odmieniły branżę

Choć gama kuwertur czekoladowych jest dziś bardzo szeroka, to producenci wciąż znajdują swoje sposoby na zaskoczenie miłośników słodkości. Jakie nietypowe smaki znajdziemy w ofertach? Poza klasyczną, mleczną, białą lub deserową czekoladą o różnej zawartości kakao, znajdziemy dziś kilka kuwertur, które jeszcze kilka lat temu były zupełnie niespotykane w sektorze słodyczy reklamowych. 

Wśród nich czekolada rubinowa o pięknej, różowej barwie, którą uzyskuje się w pełni z naturalnych składników. Kolejna pozycja, to słony karmel, który podbił serca nie tylko w obszarze B2B, w którym się specjalizujemy, ale też wśród konsumentów, którzy sięgając po różne słodkości, ciasta czy lody, chętnie wybierają właśnie ten słodko-słony smak. Kolejna czekolada to nasz kultowy NXT, czyli roślinny wariant mlecznej czekolady, który produkujemy beż śladowych ilości nabiału! Wprowadzenie tej czekolady rok temu było dla nas dużym wydarzeniem, ponieważ jako pierwsi mogliśmy zaoferować na polskim rynku reklamy takie słodkości, co zostało docenione w tegorocznym raporcie «Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki». W gamie naszych kuwertur znaleźć można również czekoladę mleczną z dodatkiem miodu, która nie bez przyczyny zyskuje popularność w okresie przedświątecznym oraz wiosną, gdy wiele mówi się o pszczołach i ich ciężkiej pracy na rzecz ludzkości. Na koniec zostawiłam absolutną nowość, która w pełni wpisuje się w słodki katalog czekoladowych innowacji – WholeFruit. Powstaje ona w 100% z czystego owocu kakaowca, dzięki czemu jest najzdrowszą dostępną czekoladą na rynku! – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

 


#2 Kształty w duchu sky is the limit

Tabliczka czekolady, czekoladowy medal, klucz w kształcie czekolady, a następnie serca, puzzle, tulipany, wąsy, strzykawki, pierogi i wiele innych. Możliwości stworzenia czekoladowych słodkości w wybranym kształcie są niemal nieograniczone i często tylko wyobraźnia może nas zatrzymać w tworzeniu kolejnych propozycji. Jak dodaje Anna Garmada: Mamy na swoim koncie czekolady przypominające Big Ben, klucze francuskie, kredki, wagony kolejowe, korony, a nawet czekoladowe diamenty. Rzadko zdarza się kształt, którego nie da się stworzyć z czekolady, dlatego każdego roku nasze portfolio poszerza się o kolejne niezwykłe projekty!

Duża precyzja parku maszynowego i nowoczesnych rozwiązań pozwalają na stworzenie nawet bardzo małych elementów w wybranym kształcie. W efekcie można wyprodukować wiele różnych rodzajów czekoladowych samochodów lub innych przedmiotów, wśród których kształt, logo czy model mają duże znaczenie. Jeśli mowa o wyspecjalizowanym sprzęcie, nie sposób pominąć również aspektu opakowań słodyczy, które – dzięki najnowszym drukarkom – mogą być w pełni spersonalizowane i dostosowane do oczekiwań zamawiających. Jeszcze do niedawna niemożliwe było nadrukowanie białego czy złotego logotypu. Dziś jest to w zasięgu wybranych producentów słodyczy!

Jako pierwsi w polskiej branży słodyczy reklamowych zdecydowaliśmy się na zakup maszyny drukującej FujiFilm Revoria Press PC1120. Innowacyjna technologia, wykorzystywana przez to urządzenie, pozwala na odwzorowanie ponad miliarda barw, co jest zdecydowanym przełomem w dotychczasowych możliwościach personalizowania opakowań i etykiet produktowych. Revoria wykorzystuje też sztuczną inteligencję do automatycznej korekty obrazów.Od teraz standard opakowań jest nieporównywalnie lepszy! – podkreśla Anna Garmada.

#3 Eko w każdym calu

Jak wskazują eksperci z firmy SLODKIE, proekologiczna postawa producentów to już nie nowość – to standard i nierzadko oczekiwanie ze strony klientów. Możliwości w tym aspekcie jest dziś całe mnóstwo, a z każdym kolejnym rokiem pojawiają się nowe opcje. Wśród propozycji, które świetnie sprawdzają się w firmie SLODKIE, znajdziemy:

  • wprowadzenie papierowych w miejsce plastikowych patyczków do lizaków,

  • czyste etykiety produktów i poszerzanie oferty o pozycje roślinne,

  • stosowanie biodegradowalnych opakowań,

  • współpraca z tzw. „zielonymi przewoźnikami”, czyli kurierami, którzy dostarczają słodkości w sposób neutralny dla środowiska,

  • wykorzystywanie surowców z oznaczeniem FSC®,

  • wymiana oświetlenia na LED-owe, które zmniejszyło zużycie energii o 80%,

  • wykorzystanie odnawialnej energii,

  • segregowanie odpadów i wtórne wykorzystanie surowców,

  • sadzenie lasu za każde złożone zamówienie,

  • współpraca z Too Good To Go – organizacją walczącą z marnowaniem żywności.

Jak dodaje dalej Anna Garmada: w SLODKIE zdecydowanie stawiamy na jakość i ekopodejście. Jako jedyni oferujemy czekolady i praliny, w których wszystkie surowce pochodzą ze zrównoważonych źródeł, czego potwierdzeniem jest certyfikat Cocoa Horizons.

Trudno wyobrazić sobie, czym w kolejnych latach będą nas zaskakiwać producenci, jednak jak zapewniają – miłych niespodzianek w branży ma nam nie zabraknąć. Chwile takie jak Światowy Dzień Kreatywności i Innowacji, które zachęcają nas do wyjścia ze schematów, włączenia twórczego myślenia i szukania niespotykanych dotąd rozwiązań, to także dobre momenty na podsumowania tego, co udało się osiągnąć w obrębie danego rynku. Intensywne tempo rozwoju technologii wpływa bowiem na wiele obszarów i branż, w tym także niewątpliwie na sektor producentów słodyczy. Miejmy nadzieję, że kolejne innowacje przyniosą nie tylko efektywniejsze jakościowo czy estetycznie rozwiązania, ale też zgodne z ideą less waste.


Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji