...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

WorldFood Warsaw integruje branżę spożywczą!

III edycja targów odbędzie się już w dniach 19-21 kwietnia. Patronem honorowym wydarzenia jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel, a wśród partnerów branżowych znalazło się wiele organizacji i instytucji z sektora spożywczego.

Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już po raz trzeci odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Wydarzenie w jednym miejscu zgromadzi przedstawicieli polskiego i międzynarodowego biznesu spożywczego. Wśród wystawców znajdą się producenci żywności i napojów, alkoholi, dodatków do żywności i technologii spożywczych, ważną grupą będą również przedsiębiorstwa oferujące wyroby ekologiczne, dystrybutorzy, importerzy i eksporterzy żywności z Polski oraz takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia i Sri Lanka.

Celem wystawy jest promocja żywności, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i pozyskiwanie partnerów handlowych, integracja branży. Ważną częścią WorldFood Warsaw jest specjalna strefa rozmów wystawców z przedstawicielami sieci handlowych i kupców z sektora HoreCa oraz bogaty program merytoryczny.
WorldFood Warsaw to integracja międzynarodowej branży rolno-spożywczej. Patronat honorowy nad tegoroczną wystawą sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel.

Wśród partnerów branżowych znajdują się: Krajowa Unia Producentów Soków, POLBISCO, Związek Polskie Mięso, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, Polska Izba Handlu, Stowarzyszanie Polska Wódka, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Związek Sadowników RP.

Co ważne, wiele partnerskich organizacji branżowych wsparło targi merytorycznie i zorganizuje panele tematyczne. Są wśród nich: Polska Federacja Producentów Żywności, która omówi tematykę związaną z barierami eksportowymi, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przedstawiająca wyzwania sektora mięsnego oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, która zaprezentuje temat związany ze zmianami w handlu. Magazyn ekoDostawcy zorganizuje panel poruszający tematykę perspektyw rozwoju handlu produktami ekologicznymi w Polsce. Magazyn Wino zorganizuje warsztaty łączenia alkoholi z potrawami, natomiast Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przedstawi trendy kulinarne 2016 roku.
Zapraszamy do rejestracji on-line na targi. W wystawie bezpłatnie udział mogą wziąć:

  • kupcy, przedstawiciele oraz kadra zarządzającą sieci spożywczych,
  • przedstawiciele sieci sklepów detalicznych,
  • właściciele sklepów i hurtowni spożywczych oraz alkoholowych,
  • dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy żywności i napojów,
  • dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy półproduktów i dodatków do żywności,
  • producenci żywności i napojów oraz dodatków do żywności,
  • kierownictwo punktów HoReCa,
  • właściciele piekarni i cukierni,
  • szefowie kuchni i kucharze, stowarzyszenia i władze lokalne.


WorldFood Warsaw to także szeroka współpraca z mediami. Wystawcy poprzednich edycji cenili sobie wysoką frekwencję polskich i zagranicznych dziennikarzy. Współpraca medialna doskonale przekłada się na promocję samych targów WorldFood Warsaw, ale również wystawców i ich oferty.

We wsparcie medialne III edycji wystawy zaangażowało się wiele czołowych mediów. Głównym partnerem medialnym jest TVP 1. W promocje targów zaangażowały się również czołowe media branżowe.

Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line
Akredytacji prasowych na wydarzenie można dokonać w zakładce ‘Media’.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji