...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Zaproszenie na III Forum FMCG

26-27 listopada br. w Warszawie, w ramach III edycji Forum FMCG, spotkają się menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i sprzedaż brandów. To unikalna szansa na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne.

III edycja Forum FMCG pod tytułem: „A-Brand. Starcie o serca, umysły i …półkę” skoncentruje się na zmianach, jakie warto wdrożyć w każdej organizacji chcącej rozwijać produkty markowe w sytuacji ewoluujących zwyczajów zakupowych konsumentów oraz rosnących udziałów produktów private label. Dwie równoległe sesje tematyczne dotyczące „Rozwoju i zarządzania marką” oraz „Rozwoju sprzedaży” dadzą możliwość dostosowania agendy spotkania do własnych potrzeb.

Tematyka spotkania obejmuje takie tematy, jak:

- Wyzwania stojące przed firmami z sektora FMCG związane ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi i otoczeniem biznesowym

- Wojny cenowe: wpływ na sektor FMCG, handlu, konsumenta i jego zachowania zakupowe, alternatywne metody konkurowania o klienta

- Zastosowanie segmentacji klientów w strategii marketingowej i sprzedażowej

- Zwiększenie udziałów rynkowych poprzez: rozwój niszowych kategorii, innowacje produktowe oraz poszerzenie kategorii

- Strategie budowy marki, by wygrywać serca i umysły konsumentów, portfele nabywców oraz wsparcie detalistów

- Wybór rynków docelowych: kryteria, które warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu strategii eksportowej

- Wymagania stawiane przez dzisiejszy rynek, kompetencje i odpowiedzialności key account managerów

- Elementy wpływające na migrację konsumentów pomiędzy markami, co wpływa na wysoką/niską lojalność konsumentów.

Dodatkowo odbędzie się warsztat „4 BRANDING”, który wywraca do góry nogami schematyczne myślenie o zarządzaniu marką!

Zapraszamy na dwa nadzwyczajnie efektywne dni, pełne niedostępnej nigdzie indziej wiedzy, unikalnych doświadczeń, inspirujących dyskusji oraz networkingu.

Więcej szczegółów znajduje się na www.forum-a-brand.com 

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji