Na rynek wchodzi usługa Social WiFi, która daje istotną korzyść z udostępniania darmowego internetu. Dzięki niej właściciele restauracji, hoteli i innych obiektów z bezprzewodowym dostępem do sieci będą mogli nawiązać kontakt ze swoimi klientami i następnie poinformować ich o eventach, promocjach czy przygotować specjalne oferty
Przekształcenie Wifi w platformę komunikacji nie jest trudne. Wystarczy do routera podłączyć urządzenie Social WiFi. Odtąd klienci, którzy będą chcieli skorzystać z darmowego internetu, zostaną poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych: Facebooka, Twittera, google id, NK, linkedIN lub adresu e-mail. Zostawią tym samym podstawowe dane kontaktowe, służące do dalszej komunikacji. Z Social WiFi mogą skorzystać wszystkie miejsca udostępniające klientom darmowe WiFi, m.in. restauracje, bary, hotele, centra handlowe, lotniska, kina, ośrodki sportowe, organizatorzy imprez masowych, urzędy czy stacje benzynowe.
Wirtualna społeczność wokół knajpy
‒ Social WiFi zostało pomyślane jako proste narzędzie umożliwiające zbudowanie społeczności wokół danego miejsca, poznania potrzeb klienta, zbadania jego satysfakcji, zachęcenia go do ponownego skorzystania z oferty. Ułatwi nawiązywanie długofalowych relacji z klientami, pozwoli zaprosić ich na specjalnie przygotowane akcje czy poinformować o przyznaniu rabatów. Komunikacja jest dwustronna i ma być satysfakcjonująca dla obydwu stron ‒ klienci również mogą się komunikować z usługodawcą, zgłaszać swoje sugestie czy ocenić poziom obsługi wypełniając ankietę. Liczba wysyłanych przez usługodawcę komunikatów została wstępnie ograniczona do 1 wiadomości miesięcznie. Dodatkowo klient lokalu w każdej chwili może zrezygnować z subskrypcji informacji ‒ podkreśla Artur Racicki, współtwórca Social WiFi.
Społecznie pożyteczne
Ważnym elementem korzystania z Social WiFi jest wpieranie organizacji społecznych. Przy zakupie usługi właściciel lokalu może przeznaczyć dobrowolną darowiznę na rzecz Fundacji WIOSNA. Jeśli się na to zdecyduje, twórcy Social WiFi dołożą równowartość przekazanej kwoty, a lokal otrzyma materiały graficzne (naklejka na szybę, standy na stoły), informujące klientów, że korzystając z internetu w tym miejscu, wspierają Szlachetną Paczkę. Całkowity koszt usługi to poniżej 1000 zł za rok (w tym zawiera się dostarczenie urządzenia oraz systemu do komunikacji z gośćmi).
Więcej informacji o Social WiFi znajdziesz TUTAJ.
źródło: Planet PR