...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Doradztwo marketingowe dla piekarzy i cukierników

Zapraszamy do skorzystania z dotacji w ramach usługi systemowej KSU (Krajowy System Usług) w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw. Oferta skierowana jest do firm z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, w tym cukierni i piekarni.

Małe firmy coraz bardziej odczuwają skutki braku profesjonalnej strategii marketingowej, przez co sprzedaż ich produktów maleje. Program "Doradztwo marketingowe dla branży przetwórstwa rolno-spożywczego" pozwoli przeciwdziałać temu zjawisku, a dodatkowo jest finansowany ze środków publicznych.

Celem usługi jest trwałe wyposażenie przedsiębiorców w kompetencje oraz instrumenty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb, pozwalające na samodzielne rozpoznawanie zmieniających się potrzeb rynkowych oraz przygotowanie i wdrażanie działań poprawiających pozycję rynkową firmy.

4 etapyusługi

Etap I: analiza sytuacji rynkowej klienta (audyt marketingowy), która polega na szczegółowej analizie sytuacji rynkowej producenta. Stanowi podstawę do zbudowania zindywidualizowanego planu marketingowego przedsiębiorstwa;

Etap II: doradztwo strategiczne – opracowanie planu marketingowego oraz 5 wykonawczych programów marketingowych zapisanych w formie praktycznych działań. Plan marketingowy jest opracowywany przez doradcę na podstawie przeprowadzonego w Etapie I audytu;

Etap III: asysta we wdrażaniu planu marketingowego, która polega na wsparciu doradczym Klienta w kompleksowym procesie wdrożenia 5 wykonawczych programów marketingowych przygotowanych podczas etapu II;

Etap IV: szkolenie dotyczące podstawowych zagadnień z zakresu marketingu, budowania planu marketingowego w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, wdrażania planu we własnym przedsiębiorstwie i zasad monitorowania jego realizacji.

Szkolenie

Klienci będą mogli skorzystać ze szkoleń z marketingu, organizowanych w hotelu "Olimpic" w Ustroniu. Najbliższy termin to 14-15 marzec (są wolne miejsca). Oprócz szkolenia organizator zapewnia nocleg, wyżywienie oraz voucher na SPA.

Koszt usługi finansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i stanowi dla firm pomoc de minimis.

Więcej informacji:

Paweł Batko, Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości SA,
al. Wojska Polskiego 4, Żory, pok. 20,
tel. 32 435 06 06, 793 775 583

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji