...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Potrzebna promocja chleba

Maciej Mielczarski, przewodniczący Krajowej Rady Piekarzy i Cukierników, wzorem branży mięsnej czy mleczarskiej chce, by pieczywo miało promocję z prawdziwego zdarzenia, czyli kampanię promocyjną na skalę ogólnopolską. Tylko kto ma to finansować? Parę propozycji padło podczas V Konferencji Piekarskiej.

Problem w tym, że trzeba by zmienić unijne prawo, aby skorzystać z pieniędzy unijnych na promocję pieczywa. Obecnie przepisy nie przewidują promowania chleba w krajach UE. Taka promocja – zdaniem Mielczarskiego – przyniosłaby wymierne korzyści, podobnie jak w przypadku akcji organizowanej np. przez branży mleczarskiej.

Krajowa Rada Piekarzy i Cukierników lobbuje na rzecz zmiany niekorzystnych przepisów unijnych. W tym celu organizacja KRPiC, na czele z Maciejem Mielczarskim zainteresowała sprawą europosła Wojciecha Olejniczaka. Jak informował Mielczarski, wniosek został złożony przy okazji dyskusji w resorcie rolnictwa nad „Zieloną księgą promocji”, dotyczącą nowych sposobów promocji unijnej żywności. Według przewodniczącego KRPiC promocja telewizyjna wymaga minimum 2-3 tygodni, żeby reklama się przebiła do świadomości zróżnicowanej wiekowo grupy docelowej.

Własną koncepcję kampanii promocyjno-informacyjnej zwiększającej spożycie pieczywa w Polsce przedstawiła Iwona Zalewska z firmy Lesaffre Polska. Jako wzór akcji promocyjnej, która odwróciła trend spadkowy spożycia pieczywa, Zalewska podała szwedzką inicjatywę prowadzoną przez 10 lat. Przedstawicielka firmy Lesaffre Polska podkreślała, że w kampanię powinna się zaangażować cała branża, czyli zarówno firmy działające na rzecz piekarzy, jak i same piekarnie, w których interesie leży ogólnopolska kampania informacyjna.

Według założeń kampania powinna być prowadzona przynajmniej przez 5 miesięcy, ze względu na zróżnicowaną wiekowo grupę docelową powinny być nagrane 3 różne spoty reklamowe, emitowane w najdroższym czasie antenowym, czyli po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP, a przed wydaniem „Sport”. Zakładany koszt kampanii to 1,6 mln zł.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji