Przygotowania do wydarzenia trwają i mają się… intensywnie! Wbrew branżowym obawom – bez przesunięć kluczowych terminów i w trybie zbliżonym do tego z edycji ubiegłych lat.
Podobne artykuły
Mistrzowie Smaku wracają. Kilkuset menedżerów, kucharzy, kelnerów zawita na targiLidl Polska Partnerem Głównym targów POLAGRAŻabka Polska partnerem targów POLAGRANie ulega wątpliwości, że rok 2020 przysporzył znacznie więcej wyzwań, niż ktokolwiek mógł założyć u jego początku. Nadchodząca edycja targów POLAGRA jest wyjątkowa z wielu względów. GRUPA MTP bazując na blisko stuletnim doświadczeniu, pracy sztabu specjalistów i przy ścisłej współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarnym zbudowała system rozwiązań i standardów, które nie tylko przyczyniają się do stworzenia bezpiecznej przestrzeni dla biznesu w sensie epidemicznym, ale także odpowiedziały na potrzebę spotkań branży, tak istotnych w pełnym wyzwań okresie, gdy #WracamyDoGry
Po rebrandingu, który miał miejsce u początku bieżącego roku, POLAGRA zawierała będzie pod swoją marką trzy salony: food | horeca | foodtech. W ramach nadchodzącej edycji organizatorzy przygotowują wyjątkowy program zarówno z wieloletnimi partnerami biznesowymi, jak i debiutującymi. Wydarzenie odbędzie się w nowych warunkach sanitarnych, ale tradycyjnie wyjątkowej atmosferze spotkania kluczowych dla branży podmiotów. Całość osadzona będzie w solidnych, merytorycznych ramach programu wydarzeń.
Warto nadmienić, że już od końca czerwca tego roku tysiące gości wzięło udział w imprezach organizowanych na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Nowe zasady sanitarne, ale wciąż ta sama radość ze spotkań!Radość, ale i korzyści biznesowe. Jesień 2020 będzie czasem szczególnym dla Międzynarodowych Targów Poznańskich. Odmrożenie gospodarki związane jest bezpośrednio z zaangażowaniem podmiotów biznesowych w realizację wydarzeń i projektów targowych. Możliwość prezentacji oferty, spotkań z partnerami oraz merytorycznej wymiany doświadczeń i informacji branżowych wydaje się bardziej cenna, niż kiedykolwiek wcześniej. Tylko wspólna, przemyślana strategia, także w globalnym ujęciu, pozwoli na rozwój branży w odmienionych realiach.
To czas pełen wyzwań, ale i szans. Jesień 2020 uraczy zatem przestrzeń targową solidną dawką wydarzeń dedykowanych biznesowi. - Konieczność tworzenia efektywnych i adekwatnych do sytuacji rozwiązań jest częścią naszej pracy, niezależnie od okoliczności, jakie niesie rzeczywistość. Tak też stało się w przypadku wydarzeń targowych w roku 2020. Jesteśmy w pełni przygotowani na realizację spotkań branży w nowych standardach – bezpiecznych dla wszystkich odwiedzających Targi – komentuje wiceprezes zarządu Grupy MTP, Filip Bittner. - Odpowiadamy na potrzeby partnerów biznesowych w oparciu o czujną obserwację trendów rynkowych, ale i nastrojów jakie towarzyszą poszczególnym branżom. Nasze działania sprzyjają rozwojowi biznesu, innowacyjnych technologii, ale przede wszystkim – stanowią odpowiedź na potrzeby interesantów Targów, których wysłuchujemy wyczulonym od lat uchem. Podobnie w przypadku edycji POLAGRA 2020 – stanowiącej odpowiedź na chęć spotkania pod dachem Międzynarodowych Targów Poznańskich podmiotów różnych gałęzi branży spożywczej jeszcze w roku 2020.
W trosce o bezpieczeństwo wszystkich wystawców i zwiedzających organizatorzy zapewniają, że zrobią to, co konieczne, ale i znacznie więcej. Przy wejściach na tereny targowe zamontowane zostały kamery termowizyjne mierzące temperaturę ciała osób biorących udział w wydarzeniu. Chcecie przekonać się, jak wyglądają nowe targowe realia jeszcze przed przybyciem na miejsce? Stworzyliśmy dla Was specjalny materiał, ukazujący, w jaki sposób przygotowaliśmy się na nadchodzące (i minione już od czerwca) wydarzenia. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i biznesowe możliwości.
Zbacz fimik >>> KLIK!