...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja MW, materiał promocyjny

Z dziada, pradziada receptura smaku nada

Nie od dzisiaj wiadomo, że dobre jedzenie, to domowe jedzenie. Przysmaki i ich receptury, przekazywane od pokoleń, są najlepsze i najzdrowsze. Jakość produktów, promujących swój region, doceniają nie tylko producenci, ale i konsumenci. Poznawanie regionu kubkami smakowymi? Dlaczego nie!

Promowanie regionu to nie tylko pokazywanie zabytków, muzeów i słynnych osób z kręgów kultury i sztuki. To także dbanie o to, aby kulinarne tradycje nie zgubiły się wśród diet i dziwnych przepisów, fast foodów i innych nowości. Regionalna Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Opolskiego skupia wokół siebie członków, dla których tradycje kulinarne i korzenie stanowią nie tylko podwaliny własnej przeszłości, ale są także sposobem na urozmaicenie swoich produktów.

Nowi członkowie

W czwartek nowi członkowie zasilili szeregi Dziedzictwa i otrzymali w opolskim urzędzie marszałkowskim certyfikaty przynależności z logo Dziedzictwa Kulinarnego, a dotychczasowi członkowie certyfikaty członkowstwa na rok 2013. Z przynależności do Dziedzictwa wiąże się nie tylko duma z posiadania tak poważnego certyfikatu, ale inne korzyści. Stowarzyszenie dba i jest gwarantem jakości wyrobów, co pomaga konsumentom w wyborze najlepszych produktów. Dzięki temu, jak mówi Edyta Grabowska z Piekarni Grabowski z Otmic, będzie można szerzej promować swoje produkty i szukać nowych rynków zbytu. Co więcej, każdy z członków na nadzieję, że logo przyciągnie rzesze nowych klientów. Do członkostwa przystępują także restauratorzy, licząc na promocję i lepszy marketing swoich firm. Anna Jaskuła z restauracji Kamieniec z Kamienia Śląskiego jest przekonana, że Dziedzictwo pomoże w rozsławieniu restauracji w regionie.

Nie bać się urzędów

Wszystkie formy promocji swoich produktów i usług są dobre i potrzebne firmom. Wicedyrektor departamentu rolnictwa i rozwoju wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Mariola Szachowicz zachęca do korzystania z form promocji, które proponuje urząd. Organizacja licznych konferencji krajowych i zagranicznych, możliwość uczestnictwa w konkursach, targach i warsztatach. to okazja do poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia, które potem będą procentowały i podwyższą jakość proponowanych konsumentom produktów. Budżet województwa opolskiego i fundusze Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich przeznaczył w tym roku aż 225 tys. złotych  na wsparcie działań Dziedzictwa, w tym wiele publikacji o członkach sieci. Sieć zrzesza rolników, producentów, przetwórców żywności, restauracje, hotele, gospodarstwa agroturystyczne, sklepy i punkty gastronomiczne. Powstała, aby logo – charakterystyczna czapka kucharska na niebieskim tle – była gwarancją jakości produktów z województwa opolskiego.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji