...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Katalog Produktów i Usług

  • Samodoskonalenie menadżerów-rozwój kompetencji przywódczych

    Samodoskonalenie menadżerów-rozwój kompetencji przywódczych

    Przywództwo często stanowi o przewadze konkurencyjnej firmy – przekonuje dr inż. Joanna Tokar w swojej najnowszej książce „Samodoskonalenie menedżerów – rozwój kompetencji przywódczych”. Mało że przekonuje, to potrafi wskazać drogę, jak osiągnąć ten cel.
     
    Joanna Tokar, autorka wielu publikacji z zakresu komunikacji, zarządzania i obsługi klienta, po raz kolejny pokazała, że jest wnikliwą obserwatorką, kompetentną trenerką biznesu i dobrym coachem. Jej nowa publikacja to nie tylko obraz rzeczywistości gospodarczej, w której jest wiele przeszkód w obszarze rozwoju zawodowego menedżerów, ale też wnikliwe studium na temat ich samodoskonalenia.  Jest to o tyle ciekawe, że dokonane z nowej perspektywy z naciskiem na rozwój własnych kompetencji przywódczych.
    - Książkę tę napisałam z myślą o tych odbiorcach, którzy interesują się rozwojem kompetencji przywódczych, tj. przedsiębiorców, menedżerów, a także studentów zarządzania – mówi Joanna Tokar w rozmowie z redakcją MB. - Przywództwa można nauczyć się poprzez samodoskonalenie, a przeistoczyć się z menedżera w kompetentnego przywódcę jest silnie związane z koniecznością jego własnego rozwoju. Najważniejsze jest zrozumienie potrzeby tego procesu, zarówno w kontekście organizacyjnym, jak i indywidualnym, a także wzięcie odpowiedzialności za własny rozwój oraz odpowiednie pokierowanie nim. Dlatego zapraszam Czytelników „Mistrza Branży” do lektury mojej najnowszej książki – dodaje.


    Wydawca: Difin
    Data wydania: 2013
    Liczba stron/format: 228/B5
    Okładka: miękka
    Cena: 49 zł 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Joanna Tokar
    sprzedawca
    Mistrz Branży

    Cena do negocjacji

  • Zapisz Personel na szkolenie

    Zapisz Personel na szkolenie

    Skontaktuj się z trenerem i ustal szczegóły szkolenia Twojego personelu.

    Michał Rusek
    m.rusek@mistrzbranzy.pl
    tel. 504 905 968

    Kilka słów o prowadzącym „Szkolenia dla Ekspedientek” - Michał Rusek – ekspert w dziedzinie marketingu i reklamy, doświadczony szkoleniowiec oraz stały współpracownik „Mistrza Branży”. Michała co miesiąc można spotkać na naszych łamach, gdzie prowadzi autorski cykl artykułów poświęconych efektywnej sprzedaży i marketingowi. Potrafi doskonale przekazać wiedzę merytoryczną zarówno w formie niestandardowych tekstów, jak i niesztampowo prowadzonych szkoleń z marketingu, organizowanych m.in. podczas targów branżowych. Jest Project Managerem firmy szkoleniowej, która od początku roku przeszkoliła już około 1000 osób.

    Więcej
  • Zakres szkolenia

    Zakres szkolenia

    Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania, każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.

    Podczas tradycyjnego szkolenia, uczestnik jest w stanie przyswoić jedynie 15% podanych informacji. Zakres merytoryczny naszego szkolenia jak i proces nauki jest przygotowany w taki sposób by uczestnicy przyswoili 90% przekazywanej wiedzy. To dlatego oprócz wiedzy merytorycznej szkolenie obejmuje:

    • ciągłą interakcję z uczestnikami
    • ćwiczenia tematyczne
    • materiały multimedialne
    • dopasowanie merytoryki do poziomu personelu
    • elementy motywacyjne
    • elementy budowania marki
    • analizę indywidualną postawy każdego uczestnika
    • kompleksowe materiały poszkoleniowe
    • kompleksowy materiał – wzór obsługi ułatwiający pracę na co dzień

     

    ZAKRES SZKOLENIA

     

    Określenie problemów oraz obecnego stanu wiedzy uczestników szkolenia

    • analiza poznawcza
    • określenie potrzeb uczestników
    • określenie problemów związanych z obsługą
    • określenie specyfiki branży i klientów

     

    Analiza typów osobowości klientów

    • analiza zachowania klienta
    • budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
    • technika obsługi klienta trudnego

     

    Metody budowania relacji

    • podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
    • schematy skutecznej komunikacji
    • podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej

     

     

    Budowania marki sprzedawcy oraz punktu usługowego poprzez wiedzę merytoryczną

    • umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
    • zasada sześciu
    • prowadzenie rozmowy z klientem
    • wykorzystanie słów kluczy

     

    Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży

    • kompleksowy proces sprzedaży
    • metody sprzedaży
    • umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
    • wykorzystanie technik perswazji
    • podstawowe zasady merchandisingu
    • budowanie bazy klientów

     

     

    Opracowaliśmy dla Państwa dwie formy szkolenia personelu

    Pierwszą z możliwości jest zorganizowanie szkolenie u Państwa na terenie zakładu lub sklepu. Szkolenie w punkcie sprzedaży pozwala zgromadzić cały personel w jednym miejscu i przeszkolić kompleksowo podczas jednego dnia. Szkolenie trwa około 8-10 godzin w zależności od ilości uczestników.

    Drugą opcją jest oddelegowanie personelu na szkolenie w jednym z punktów szkoleniowych w Polsce, do których obecnie należy Wrocław oraz Katowice. Jest to idealne rozwiązanie dla osób posiadających niewielką kadrę lub chcących przeszkolić ją w mniejszych grupach.

    Skontaktuj się z trenerem szkoleniowcem, który udzieli więcej informacji oraz odpowie na wszystkie pytania.

    Michał Rusek
    m.rusek@mistrzbranzy.pl
    tel. 504 905 968 lub

    Więcej
  • „Szkolenie dla Ekspedientek” – dlaczego warto

    „Szkolenie dla Ekspedientek” – dlaczego warto

    Szkolenie dla Ekspedientek to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży. Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.

    Odpowiednie wyszkolenie personelu obsługującego klienta potrafi podnieść zyski firmy poprzez zwiększenie ilości sprzedawanych produktów. Co więcej, dobrze wyszkoleni pracownicy potrafią zachęcić klienta do zakupu produktów o większej marży. Oznacza to, że prawidłowa obsługa klienta to kontrolowana i efektywna sprzedaż, dlatego, szczególnie w obecnych trudnych czasach, jest ona wskazana zarówno w piekarni, lodziarni, cukierni czy kawiarni, jak i innych punktach sprzedaży bezpośredniej. Tym bardziej, że na zwiększenie sprzedaży produktów składa się wiele aspektów. Jednym z najistotniejszych punktów jest umiejętność prowadzenia sprzedaży krzyżowej. Wówczas ta sama liczba klientów kupuje znacznie więcej produktów niż odbywało się to do tej pory.

    Warto wyszkolić personel, ponieważ szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.

    Kolejnym aspektem jest obsługa trudnego klienta w taki sposób, by wszelkiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co, wbrew pozorom, jest możliwe do osiągnięcia. Odpowiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wróci do nas jeszcze wiele razy. Prawidłowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.

    Ważnym elementem, który może stanowić o sukcesie firmy, jest umiejętne budowanie bazy klientów, dlatego uczestnicy poznają metody budowania bazy klientów podczas szkolenia.

    Poznaj szczegółowy plan i zakres szkolenia klikając tutaj „Zakres Szkolenia”

    Więcej
  • Świąteczny tort a’la straciatella

    Świąteczny tort a’la straciatella

    Receptura

     

    Ciasto kruche piernikowe

    70 g przyprawy piernikowej
    750 g ECO-Kruche
    340 g margaryny 
    40 g jaj

    Wszystkie składniki ciasta kruchego mieszamy na średnich obrotach maszyny. Nie wyrabiamy zbyt długo, ponieważ może to spowodować zaciągnięcie ciasta. Schładzamy ciasto, a następnie dzielimy je jak na kruszonkę do kołacza i wypiekamy.

     

    Spód piernikowo-czekoladowy

    1000 g wypieczonego i pokruszonego ciasta piernikowego
    550-600 g Provenda luksusowa 53%

    Wypieczone  kawałki ciasta (można dodatkowo pokruszyć)  łączymy z  upłynnioną czekoladą Provenda luksusowa 53%. Nakładamy do rantu o średnicy 26 cm i schładzamy blat.

     

    Ciasto cytrusowe

    250 g Eco Trade Montana
    100 g jaj
    75 g oleju
    50 g wody

    Wszystkie składniki na ciasto cytrusowe łączymy na średnich obrotach, nie ubijamy masy. Wypiekamy w okrągłym rancie o średnicy 24 cm.

     

    Krem straciatella

    800 g bitej śmietany
    15 g żelatyny
    80 g wody
    120 g ECO Cukru pudru wanilinowego
    150 g czekolady Provenda luksusowa 53%

    Ubitą śmietanę łączymy z rozpuszczoną żelatyną i cukrem wanilinowym.

     

    Genache

    300 g Provenda Dark
    600 g śmietana

    Gotujemy śmietanę, a następnie zalewamy Provendę Dark.

     

    Przygotowanie

    W rancie wykładamy spód czekoladowo-piernikowy. Schładzamy. Przekładamy kremem straciatella. Nakładamy blat ciasta cytrusowego. Wyrównujemy pozostałym kremem. Schładzamy, a następnie oblewamy genach’em.

    autor: cukiernik Krzysztof Wysłucha

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    cukiernik Krzysztof Wysłucha
    sprzedawca
    Mistrz Branży

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe