25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Na dobry początek roku i dla przyjemniejszego opracowywania etykiet według nowych zasad przygotowaliśmy dla Państwa 5 gratisowych poradników „Opracowywanie etykiet”. Wystarczy odpowiedzieć na 2 pytania, a rozwiązanie wysłać SMS-em. Poniżej szczegóły konkursu.
W październiku i listopadzie 2014 roku w 10 miastach Polski odbyły się Podwieczorki z Akademią Mistrza. Nowy cykl spotkań branżowych, organizowanych przez ZT Kruszwica, przyciągnął liczną grupę przedsiębiorców.
Zdjęcia bożonarodzeniowych wypieków skutecznie kusiły i przez ponad miesiąc zdobywały sympatię internautów i ich głosy. Teraz czas na podsumowanie. Poznajcie laureatów 3. edycji Plebiscytu, który dzięki uczestnikom i głosującym z każdym rokiem nabiera rumieńców i jeszcze większego rozmachu!
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że proces rebrandingu firmy ERG-System S.A., czołowego producenta opakowań z tworzyw sztucznych, dobiegł końca: jego efektem jest nowa identyfikacja wizualna: logotyp, strona www oraz odświeżone materiały korporacyjne i katalog produktowy.
Jesteś właścicielem małej piekarni, cukierni lub lodziarni, zatrudniasz do 9 pracowników? Chcesz, żeby Twój zakład był bezpiecznym miejscem pracy? Potrzebujesz fachowej porady? Weź udział w bezpłatnym szkoleniu organizowanym przez Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach podczas targów SweetTARGI.
Jeśli wskazać jedną polską markę, która jest przykładem tego, jak współcześnie dbać o wizerunek i budować silną pozycję na rynku, jest nią czekoladowe imperium pod szyldem E. Wedel. Jak wiele polskich marek tak i ta zrozumiała, że trafnym narzędziem do budowania wizerunku firmy jest współpraca z blogerami oraz vlogerami.
Karnawał, z włoskiego carnevale, dosłownie oznacza „pożegnanie mięsa”. Dla ludzi na całym świecie oznacza dobrą zabawę, tańce, śpiewy i wszystko, co sprawia przyjemność. A czymże byłyby chwile przyjemności bez odrobiny słodyczy?