25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Największa piekarnia-cukiernia świata przez 5 dni (8-12 marca br.) działała w Centrum Wystawowym Paris-Nord Villepinte. 804 wystawców targów Europain & Intersuc oraz SuccessFood gościło 76 950 profesjonalistów, w tym 30% spoza Francji.
O determinacji, pasji i pięknej stronie piekarstwa, która najlepiej promuje zawód piekarza. O konieczności stworzenia elity piekarzy na mistrzowskim poziomie. O fenomenie młodych francuskich piekarzy i ukrytych talentach polskiej młodzieży, których nikt nie wspiera…
18. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2014 przeszły już do historii. Wzięło w nich udział 278 wystawców z 17 krajów, a przez hale wystawiennicze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska w Warszawie przewinęło się niemal 20 000 odwiedzających.
Już po raz siódmy Hurtowania Słodyczy Smakosz zorganizowała dla swoich klientów targi dla branży piekarniczo-lodziarskiej. 5 kwietnia 2014 r. w Świętochłowicach producenci asortymentu do produkcji lodów włoskich, świderków, gofrów czy naleśników, zdradzali swoje sekrety.
Trwa przyjmowanie zgłoszeń od producentów żywności chcących zdobyć certyfikaty Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ''Doceń polskie''. Artykuły spożywcze spełniające podstawowe kryterium programu, tj. posiadające ''polski akcent'' zostaną ocenione przez ekspertów w trakcie certyfikacji, która odbędzie się 30 kwietnia w Krakowie
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie.
Trzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie konsumentów do sięgnięcia właśnie po ich produkt. Na co klienci sklepów zwracają największą uwagę i jak odpowiadają na to producenci?