25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
3-5 marca br. w specjalnej Strefie Mistrza Branży odbędą się niepowtarzalne, urozmaicone i pełne niespodzianek pokazy technologiczne. Motywem przewodnim trzydniowych spotkań są polskie i europejskie smaki. Zapraszamy na gorące przekąski i zimne desery!
Zainwestowałeś w internetowy kanał sprzedaży, wybrałeś branżę, przeanalizowałeś atuty konkurencji i potencjał rynku, wybrałeś domenę, hosting oraz platformę sklepu internetowego. Teraz musisz przygotować swój biznes do sprzedaży, czyli skonfigurować e-sklep.
Na czym polega innowacja? Czy innowacja to zawsze kosztowne inwestycje w technologie? Jakie są najczęstsze bariery rozwoju innowacyjności w firmie, zwłaszcza tej mikro lub małej? Jak zarządzać ryzykiem w działalności firmy? Na te pytania odpowiedzi można uzyskać podczas bezpłatnych szkoleń "Innowacje – to proste!”.
Ponad 60% Polaków nie wybrałoby produktów lub usług firmy, która znalazła się na oficjalnej liście dłużników – wynika z rynkowych badań. Tak duża niechęć do niesolidnych płatników oznacza, że firma, która płaci faktury w terminie, jest uważana za bezpiecznego partnera w biznesie, zdobywając dzięki temu nowe kontrakty i klientów.
Według agencji badawczej GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej decydują się Polacy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki.
Wiadomo, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Taka gruntowna weryfikacja zasad funkcjonowania firmy na rynku to nic innego, tylko zapobieganie zawczasu niekorzystnym zmianom. Najważniejsza jest wiedza, w którym momencie podjąć odpowiednie kroki i zaaplikować pacjentowi właściwą metodę leczenia.
Czy zastanawiali się Państwo, jak wyglądałoby życie, gdyby nie pasja? Pasja tworzenia, która nieustannie pcha nas do działania i dążenia do najwyższego kunsztu lub szukania własnych pomysłów. My nie wyobrażamy sobie świata bez ludzi z pasją, dlatego w tym wydaniu MB znajdą Państwo niejednego pasjonata!