Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2018 to jedyne tego typu spotkanie poświęcone w pełni branży słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii), łączące ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku.
4. edycja kongresu rozpocznie się już jutro (15.11.2018 r.) w warszawskim hotelu Renaissance. Wydarzenie skierowane jest do producentów, dystrybutorów i eksporterów słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii). A także do menadżerów zarządzających i kupców decydujących o zakupach do sieci handlowych oraz dostawców usług i rozwiązań dla producentów słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii).
Organizatorzy i wystawcy dostarczą unikalnej wiedzy rynkowej i umożliwią wymianę doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Skorzystaj z wielu możliwości -
prelekcji ekspertów na temat cen surowców, trendów i czynników kształtujących rynek słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii), perspektyw rozwoju poszczególnych segmentów, strategii produktowych.
Tu otrzymasz też cenne porady z zakresu polityki produktowej sieci handlowych, rozwijania eksportu, reklamy i marketingu, dostosowywania się do nowych i dopiero planowanych regulacji prawnych. Będzie okazja także do networkingu – indywidualnych spotkań biznesowych, odbywających się w formule face-to-face. Skorzystaj z okazji do rozmów i konsultacji z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach. To Targi TOP-produktów i usług.
Program Kongresu
08.30-09.00 Rejestracja
09.00-09.05 Powitanie gości
09.05-09.15 Oficjalne otwarcie
Jarosław Sachajko, poseł na Sejm RP, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, członek Komisji Zdrowia
09.15-09.35 Prezentacja
Głodni nowych smaków. Jakich produktów naprawdę oczekują konsumenci?
Przemysław Maciejewski, Client Specialist, Nielsen
09.35-11.05 Debata
Między zdrowiem a przyjemnością. Fundamentalne zmiany w trendach na rynku słodyczy i przekąsek.
Marcin Adler, Pełnomocnik Zarządu, Terravita; Jan Kolański, Prezes Zarządu, Colian; Michał Kruk, Dyrektor Sprzedaży, Dan Cake Polonia; Konrad Mickiewicz, Prezes Zarządu, ZPC Bałtyk; Marek Moczulski, Prezes Zarządu, Bakalland; Joanna Rogalska, Client Director, Nielsen; Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, Żabka Polska; Marek Szybalski, Prezes Zarządu, Rabat Detal
11.10-12.10 Przerwa kawowa
12.10-12.30 Prezentacja
Bądź gotowy na podatek od cukru! Kogo uzdrowi, komu zaszkodzi nowa danina?
Szymon Parulski, Doradca Podatkowy, kancelaria Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi
12.30-12.45 Prezentacja
Głodni pracoholicy i znudzeni poszukiwacze przyjemności. Kim są polscy przekąskowicze?
Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager, IQS
Dawid Mazur,Senior Research Manager, IQS
12.45-13.00 Prezentacja
Fenomen ambasadorów. Głośne nazwiska skutecznie promują marki przekąsek
Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu, Purella Food
13.05-14.05 Przerwa lunchowa
14.05-14.25 Prezentacja
Słodycze i przekąski w strategiach sieci convenience
Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, Żabka Polska
14.25-14.40 Prezentacja
Food service i food to go buduje przewagi na rynku stacji paliw
Mikołaj Pawlak, Head of Gastronomy and QSR, PKN Orlen S.A
14.40-15.00 Prezentacja
Kosztowy armagedon: podwyżki cen energii, koszty paliw, surowców, koszty pracy. Firmy spożywcze w przededniu potężnych wyzwań
Paweł Wyrzykowski, Ekspert ds. Analiz Sektorowych i Rynków Rolnych, Biuro Analiz Makroekonomicznych Sektora Agro, BGŻ BNP Paribas
15.05-16.05 Przerwa kawowa
16.05-16.25 Prezentacja
Scenariusze konsolidacyjne AD 2020. Rynek słodyczy i przekąsek pod presją trendów konsumenckich, detalistów i konkurencji
Renata Dutkiewicz, Dyrektor ds. Sektora Spożywczego i FMCG, Santander Bank Polska
16.25-16.40 Prezentacja
Poczujcie smak botaniki. Przyszłość to słodycze i przekąski oparte na roślinach i ziołach?
Agnieszka Jabłońska-Tarka, Key Account Manager, Givaudan Polska
16.40-17.00 Prezentacja
Szanse i zagrożenia. Jak będzie rozwijał się rynek słodyczy i przekąsek w Polsce w ciągu najbliższych pięciu lat?
Andrzej Kondej, Właściciel, Kondej Marketing
17:00 Koktajl
*Organizator zastrzega sobie możliwość modyfikacji programu Kongresu.