...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

8. edycja najważniejszych targów dla branży spożywczej WorldFood Poland ponownie na wiosnę!

Kolejna edycja największych targów żywności i napojów w Polsce odbędzie się tradycyjnie – stacjonarnie w dniach 5 – 7 kwietnia 2022 r. w EXPO XXI w Warszawie. Po miesiącach przestoju spowodowanych obostrzeniami covidowymi, nadszedł czas, aby przywrócić do życia targową atmosferę i spotkać się na żywo.

Organizatorzy targów podkreślają, że niezwykle cieszą się na możliwość bezpośrednich spotkań a wśród Wystawców i Odwiedzających potrzeba kontaktu na żywo jeszcze nigdy nie była tak wielka.

Organizatorzy targów, przygotowując w kwietniu 2021 roku edycję online, udowodnili, że można elastycznie i szybko reagować na zmieniającą się rzeczywistość i zapewniają, że bez względu na okoliczności, wciąż będą dostosowywać swoją ofertę do panujących warunków, aby zapewnić wystawcom i odwiedzającym maksimum korzyści. Targi w formie wydarzenia online umożliwiły firmom wzajemne kontakty handlowe oraz prezentację ofert i produktów w czasie kiedy spotkania twarzą w twarz nie były możliwe. Na szczęście sezon targowy zarówno w Polsce jaki i na rynkach europejskich powoli już startuje i wraca do swojego normalnego rytmu pracy. W nadchodzącej edycji jak mówi dyrektor targów Agnieszka Szpaderska: „Bardzo liczymy na integrację całej branży spożywczej. Tym razem już na żywo, tym bardziej, że po wielu miesiącach pracy zdalnej, brakowało nam bezpośrednich spotkań, możliwości wypicia wspólnie kawy oraz przeżycia emocji i doświadczeń, które zawsze towarzyszyły nam podczas trzech dni targowych. Jesteśmy pewni, że kryzys już za nami. Firmy wchodzą w tak zwaną „nową rzeczywistość” w której muszą się rozeznać i nauczyć funkcjonować i teraz jest dobry moment, aby zaprezentować swoją silną pozycję na rynku i zdobyć nowych kontrahentów, a najlepszym do tego miejscem będą targi WorldFood Poland.”

 

W związku z dużym zainteresowaniem targami, organizatorzy zachęcają do rezerwacji stoisk już teraz aby zapewnić sobie dobrą lokalizację i jak najlepiej wykorzystać potencjał biznesowy jaki niesie ze sobą uczestnictwo w targach. Będzie to świetna okazja do odnowienia osobistych relacji oraz nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Już ponad połowa miejsc wystawienniczych jest wykupiona. Warto więc już teraz zaplanować swój udział i zapewnić sobie miejsce, tym bardziej, że obecne ceny obowiązują tylko do końca roku a od stycznia wzrosną.

Targi WorldFood Poland to wydarzenie B2B skierowane do branży spożywczej. Sercem targów są liczne rozmowy przy stoiskach bogatych w produkty spożywcze i napoje z całego świata, to tam rodzą się nowe relacje biznesowe, następuje wymiana kontaktów oraz odbywają się degustacje. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym. Na targach prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na kategorie produktowe: produkty spożywcze i napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, nabiał, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, żywność funkcjonalna, ryby i owoce morza, owoce i warzywa, mięso i drób, kawa i herbata, mrożonki, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

Już dziś zapisz w kalendarzu: 5-7 kwietnia 2022. Widzimy się w EXPO XXI na WorldFood Poland.

Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

 

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji