W czasach intensywnego zabiegania o pozyskanie klientów jednym z ważniejszych elementów w drodze do zdobycia przewagi konkurencyjnej jest identyfikacja wizualna produktu i producenta. W przypadku lodów sprzedawanych impulsowo, do konsumpcji na wynos, pojemnik może być nie tylko opakowaniem...
Podobne artykuły
Personalizacja – fanaberia czy konieczność?Rola opakowania w budowie wizerunku markiKiedy lato kaprysi… Plan B lodziarni wg polskiej sieci franczyzowej LodyBonanoPojemnik, w którym klient konsumuje lody, może być również źródłem informacji dla potencjalnych nabywców oraz nośnikiem reklamy naszej lodziarni. Takim właśnie produktem są papierowe kubki do lodów produkcji włoskiej firmy Medac.
Porcjowane lody gałkowe w Polsce są zazwyczaj sprzedawane w waflach. Słodkie wafelki zawsze miały swoich zwolenników, głównie z uwagi na ich walory smakowe. Dla wielu konsumentów stanowią one miły akcent na zakończenie spożywania lodowego deseru. Wadą waflowych rożków – z punktu widzenia właściciela lokalu – jest jednak niemożność umieszczenia na nich informacji o lodziarni i produkcie, który się w nich mieści. Wafle są jedynie funkcjonalnym pojemnikiem, w którym sprzedajemy lody, nie możemy ich wykorzystać do reklamy własnego wyrobu. Niczym nie różnią się od wafli, w których sprzedaje lody konkurencyjna lodziarnia, nie pozwalają na odróżnienie się od innych producentów.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę właścicieli lodziarni na alternatywne opakowanie, będące nie tylko sposobem na podanie porcji lodów, ale również materiałem reklamowym, zawierającym istotne informacje o firmie.
Papierowe kubki do lodów – doskonałe rozwiązanie dla lodziarni i klientów
Papierowe kubki do lodów produkcji włoskiej firmy Medac są znakomitym rozwiązaniem dla lodziarni, która chce „podpisać” swój produkt. Wykonane z papieru powlekanego polietylenem, stanowią idealne opakowanie do lodów. Są szczelne, nie przemakają, można je postawić na stoliku i spokojnie konsumować lody. Osoby uczulone na gluten bez obaw mogą zjeść w nich ulubiony deser. Niezastąpione w lodziarniach, gdzie lody nakłada się łopatkami. Doskonałe do mrożonego jogurtu i do deserów lodowych z dodatkami.Ich podstawową zaletą jest to, że są wspaniałym nośnikiem reklamy lodziarni. Kubek z nadrukiem, który klient przez kilka do kilkunastu minut widzi podczas konsumpcji, jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów na przekazanie ważnych informacji.
Można na nim umieścić logotyp firmy, adres strony internetowej, adres konta na Facebooku, adresy punktów sprzedaży, informację o walorach naszego produktu. Nadruk wykonywany jest w technice offsetowej, możemy więc zaplanować na kubku dowolną grafikę, łącznie ze zdjęciami. W zasadzie nie istnieją żadne ograniczenia kolorystyczne. Medac posiada własny dział graficzny, który pomaga w opracowaniu projektu.
W sprzedaży dostępnych jest wiele różnych rozmiarów – od 80 ml do 900 ml. Nadruk można wykonać już od 5 tysięcy sztuk przy pojemnościach powyżej 230 ml; przy mniejszych kubkach minimum do personalizacji wynosi 10 tysięcy sztuk.
Ewa Krasoń – wiceprezes Zarządu