...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Kiedy lato kaprysi… Plan B lodziarni wg polskiej sieci franczyzowej LodyBonano

Branża lodziarska jest niezwykle podatna na kaprysy pogody, dlatego właściciele lodziarni od lat pracują nad tym, aby w jak największym stopniu uniezależnić się od warunków zewnętrznych. Jak stworzyć plan B dla lodziarni, czyli jaką strategię marketingową opracowuje sieć franczyzowa LodyBonano?

– Jako firma z dużym doświadczeniem na rynku wiemy już, że tak jak w życiu, także i w lodziarni musi istnieć plan B – opcja na nieprzewidziane sytuacje, w tym pogodowe – mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci. – Co roku opracowujemy strategię marketingową, która nigdy nas jeszcze nie zawiodła. Przy słonecznej aurze jest wsparciem sprzedaży, a w pochmurne dni stanowi jej fundament.

Spójna strategia i przemyślane działania, które są prowadzone przez cały rok, a nie jedynie w sezonie, zwiększają zaangażowanie klientów. Dzięki temu odbiorcy przywiązują się do marki i wpadają na lody, nawet gdy temperatura temu nie sprzyja. Dobry produkt to przecież dopiero połowa sukcesu – drugą są akcje promocyjne.

– Ten sezon rozpoczęliśmy kilkoma dużymi akcjami – wspólnie świętowaliśmy Pierwszą Komunię czy zakończenie roku szkolnego, a z okazji Dnia Dziecka można było usłyszeć specjalne spoty reklamowe w ogólnopolskiej stacji radiowej i wygrać vouchery na zakupy w LodyBonano – tłumaczy Aneta Nazaruk.

Ale na tym nie koniec. Działania sieci są równie ważne, co lokalne inicjatywy samych franczyzobiorców. Mowa tu o dniach tematycznych, akcjach malowania twarzy, konkursach czytania książek (np. o głównych bohaterach marki, czyli Fruzi i Bonanku) czy formowania kształtów z podłużnych balonów.

– Właściciele lodziarni codziennie dbają, aby klienci mieli pretekst do odwiedzenia ich lokalu. To ważne, że LodyBonano stają się miejscem, w którym można nie tylko zjeść pyszne desery, ale także miło spędzić czas – mówi Aneta Nazaruk. – Cieszymy się, że nasza marka kojarzy się z innowacyjnością, która widoczna jest także na polu produktowym.  

Co roku LodyBonano zaskakują odbiorców nietypowymi lodami czy połączeniami smaków. W tym sezonie do oferty weszła zupełna nowość – BonanNOWY, czyli lody śmietankowe posypane kawałkami świeżych owoców, prosto od lokalnych dostawców. Można ich spróbować w wybranych lokalach sieci, które przeszły także metamorfozę całego menu. Deser cieszy się dużą popularnością, ponieważ klient sam dobiera sobie dodatki i komponuje ulubione smaki. Ekologiczny, kraftowy kubeczek to natomiast ukłon stronę osób, którym zależy na środowisku.

Dzięki opartej na wieloletnim doświadczeniu strategii, licznym akcjom promocyjnym oraz nowościom, LodyBonano utrzymują się na pozycji lidera polskiej franczyzy lodowej.

Materiał prasowy LodyBonano

Bieżące wydanie czasopisma

Masa makowa i marcepanowa do ciast i nie tylko. Wszystko o migdałach. Wigilijny chleb, czyli opłatek. Jak planować pracę, by zapobiec przedświątecznej gorączce.

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji