...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Hiszpania zakazuje reklam słodyczy

Hiszpania wprowadza zakaz emitowania reklam słodyczy dla dzieci oraz produktów z wysoką zawartością cukru. Zakaz został ogłoszony przez hiszpański rząd 28. października.

Nowe przepisy mają wejść w życie 1. stycznia 2022 roku, obejmują reklamy produktów z wysoką zawartością cukru oraz słodyczy kierowane do osób poniżej 16. roku życia. Zakaz emisji tego typu reklam dotyczy telewizji, radia, prasy, a także kin i internetu.

 


Minister ds. konsumentów Alberto Garzon wyjaśnił, że tego typu działania są zgodne z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) od lat walczącej o to, by szukać sposobów na walkę z otyłością wśród dzieci i ograniczenie spożywania przez nie produktów o wysokiej zawartości cukru. Zaznaczył, że dzieci są bardzo podatne na reklamy i należy je przed nimi chronić, dodając, że podobne prawo obowiązuje już m.in. w Portugalii. Produktami zakazanymi w reklamach będą nie tylko słodycze, ale też wysoko słodzone lody i napoje (również energetyczne).

Według Hiszpańskiej Agencji ds. Żywienia i Bezpieczeństwa Żywności 40,6 procent dzieci w wieku od 6 do 9 lat ma nadwagę, a 17,3 proc. kwalifikuje się już jako otyłe.

Źródło: KLIK!

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji