...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Lato Blisko Natury - Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego

W najnowszej kampanii „Lato Blisko Natury” marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani zostali popularni influencerzy oraz plantatorzy. Akcji towarzyszy zmiana designu opakowania flagowego produktu – cukru białego 1 kg.

Widok miast ze skwerami, parkami, a nawet dachami obiektów handlowych usłanymi polnymi kwiatami stał się już standardem. Tymczasem idea łąk kwietnych coraz częściej znajduje zastosowanie również w rolnictwie i ma liczne zalety. Należy do nich m.in. korzystny wpływ na jakość plonów, powstawanie próchnicy w glebie oraz wzmocnienie jej struktury czy wsparcie bioróżnorodności. Od 6 lat, w ramach projektu „Kwitnące Pola”, z takiego rozwiązania korzystają plantatorzy dostarczający buraki cukrowe do cukrowni producenta Cukru Królewskiego. Celem programu jest wsparcie oraz edukacja objętych programem rolników w temacie profitów z wysiewu kwietnych pasów oraz prowadzenia ekologicznych upraw. Marka przypomina o tym podczas letniej aktywacji konsumenckiej pod hasłem „Lato Blisko Natury”. Komunikacja prowadzona jest w social mediach oraz za pośrednictwem nowych opakowań flagowego produktu Cukru Królewskiego, które w połowie czerwca pojawiły się na sklepowych półkach.

 



- W 2016 roku po raz pierwszy uruchomiliśmy projekt „Kwitnące Pola”, wspierając wraz z naszymi plantatorami zrównoważone rolnictwo. Teraz o odpowiedzialnym procesie uprawy buraków cukrowych chcemy opowiedzieć konsumentom i tym samym uświadomić icho w 100% naturalnym pochodzeniu Cukru Królewskiego – mówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu w Südzucker Polska S.A. 

W komunikację kampanii „Lato Blisko Natury” w sieci zaangażowane są także jedne z najpopularniejszych polskich influencerek lifestylowych: Ilona i Milena Krawczyńskie (@siostry_adihd), Agnieszka Antoniak (@lili.antoniak), Sylwia Dróżdż (@_sylwia_drozdz), Monika Molecka (@pysznieczyprzepysznie) oraz Ola Tatka (@olatatka_). Akcję merytorycznie oraz wizerunkowo wspiera również Grzegorz Bardowski. 

Konkurs konsumencki „Lato Blisko Natury”

W lipcu w ramach kampanii „Lato Blisko Natury” markaCukier Królewskiprzeprowadzi konkurs konsumencki. Zadaniem uczestników będzie przesłanie zdjęcia autorskiego deseru z wykorzystaniem dowolnego produktu Cukru Królewskiego. Informacje o konkursie znajdują się na nowym opakowaniu cukru białego 1 kg.  Na potrzeby akcji stworzono też landing page www.latobliskonatury.pl. Do wygrania są m.in. rodzinna agrowycieczka oraz zestawy piknikowe. 


Cukier Królewski to marka z kilkudziesięcioletnią tradycją. Jej produkty powstają w 4 cukrowniach: Cerekiew, Ropczyce, Strzelin i Świdnica na bazie polskich buraków, od lokalnych rolników. Flagowym produktem firmy jest cukier biały 1 kg, wielokrotnie wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta oraz tytułem Lidera Dekady. W ofercie znajdują się także szeroka gama artykułów przeznaczonych do wypieków i dekoracji oraz cukier trzcinowy w 6 różnych wariantach.



Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji