Charakterystyczne lodziarnie działające pod szyldem Lody Bonano zostały docenione przez konsumentów. Marka otrzymała prestiżowy tytuł Złoty Laur Konsumenta 2015 w kategorii „lodziarnie”. W ubiegłym roku jeden z jej produktów – deser Musek - został nagrodzony Laurem Klienta Odkrycie 2014.
Podobne artykuły
Nowe szaty Lodobusów BonanoLody Bonano otwiera kolejne punkty za granicąLody Bonano nie zwalniają tempaLaur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, w ramach którego wyłaniane są co roku najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach. Popularność produktów badana jest na podstawie sondaży przeprowadzanych na grupie minimum 1000 respondentów.
– Nie ukrywam wielkiej satysfakcji, że lodziarnie naszej sieci znalazły się w tym prestiżowym gronie najpopularniejszych marek w Polsce. To dla nas powód do dumy. Oznacza, że stworzone 12 lat temu Lody Bonano systematycznie rosną w siłę i są nie tylko coraz bardziej rozpoznawalne przez klientów, dzięki gęstniejącej sieci nowych punktów gastronomicznych, ale również lubiane i modne – przyznaje Radosław Charubin, właściciel i twórca sieci.
Właściciel marki zaznacza, że cieszy się z zaufania, jakim firmę obdarzają konsumenci, lecz jednocześnie podkreśla, że tego typu nagrody dopingują cały zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy nad udoskonalaniem konceptu i rozwijaniem menu.
Firma prowadzi dwie własne lodziarnie, pozostałe punkty działają w ramach dynamicznie rozwijającej się franczyzy. W ubiegłym roku funkcjonowało 175 lokali pod jej szyldem. W tym roku lista wydłuży się o ponad 50 kolejnych. Co ciekawe, w ubiegłym roku otwarto pierwszą lodziarnię za granicą – w Chorwacji. W tym roku Lody Bonano wystartują ponadto w Anglii i Belgii. Pierwsza lodziarnia powstała w 2003 r. w Białymstoku. W tej chwili to największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce.