...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Największe targi online dla branży spożywczej – już za nami!

Tegoroczna edycja była wyjątkowa – pierwszy raz w nowej wirtualnej formule. W targach udział wzięło 160 wystawców z 22 krajów oraz 2 166 zalogowanych użytkowników reprezentujących głównie handel hurtowy i detaliczny, produkcję spożywczą oraz gastronomię!

Targi online – alternatywa, na którą czekała branża
Choć światowa pandemia zburzyła dotychczasowy porządek w wielu obszarach naszego funkcjonowania, to nie zamroziła na szczęście jednego: ludzkiej pomysłowości oraz innowacyjności.

Dzięki takim inicjatywom jak targi organizowane w przestrzeni wirtualnej, branża spożywcza może nadal harmonijnie funkcjonować. Przedsiębiorcy mogą nie tylko cały czas nawiązywać nowe kontakty, lecz także wymieniać się doświadczeniami i poglądami na sprawy, którymi na co dzień żyją.


Strefa EXPO i networking – wirtualne okno na świat
Organizatorzy przygotowali strefę EXPO, w której umieścili wirtualne stoiska oraz profile wystawców. Strefa ta, oprócz funkcji prezentacji produktów, zapewniła również możliwość działań networkingowych.


Za pomocą platformy w ciągu 3 dni wysłane zostały 13 734 wiadomości tekstowe, nawiązano 2 547 tys. połączeń audio oraz 1 836 połączeń audiowizualnych. Spotkania video cieszyły się dużą popularnością i ich sumaryczny czas wyniósł 12 120 minut, co stanowi ponad 200 godzin.

„Targi World Food Poland 2021 w formacie online zostały profesjonalnie zorganizowane. Platforma działała płynnie, a organizatorzy dokładali starań, żeby uczestnicy odwiedzali stoiska.” – tak podsumowuje udział w targach jeden z Wystawców, Anthony Chiu z firmy Hedonista, firmy produkującej chińskie oleje chili.

Konferencje, debaty i panele dyskusyjne
Wśród prelegentów można było usłyszeć przedstawicieli rządu i instytucji, ekspertów i przedsiębiorców oraz reprezentantów mediów, których wystąpienia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, ponad 1,5 tys. odbiorców wzięło udział w targowych konferencjach, wszystko to w specjalnie dla tego celu stworzonej Strefie Konferencji.



Każdy dzień targów podzielony był na bloki tematyczne związane z aktualnymi zagadnieniami oraz wyzwaniami branży spożywczej. Omówione zostały m.in.:

  • Wpływ pandemii COVID-19 na międzynarodowy handel w obszarze rolno-spożywczym
  • Eksport na rynki Wschodnie i wszystkie aspekty formalne i praktyczne z nim związane
  • Trendy kształtujące przyszłość branży spożywczej, innowacje, superfood i novel food
  • Rynek żywności organicznej w Polsce i na świecie
  • Suplementy diety i żywność funkcjonalna
  • Systemy jakości w produkcji wieprzowiny i jej przetworów
  • Polska Wódka elementem dziedzictwa i tradycji kultury
  • Kompetencje pracownika przyszłości i kierunki zmian w branży HoReCa!


Debata inauguracyjna
Targi rozpoczęły się debatą otwierającą z udziałem Grzegorza Pudy, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Minister wraz z zaproszonymi gośćmi: p. Małgorzatą Gośniowską-Kola (Dyrektor Generalny KOWR), senatorem Jackiem Boguckim, Dariuszem Sapińskim (Prezes Zarządu Mlekovita), Jackiem Zarzeckim (Prezes Polskiego Związku Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego). Dyskutowali na temat wpływu pandemii COVID-19 na kształt międzynarodowego handlu w obszarze rolno-spożywczym. Wskazali szanse dla polskich eksporterów żywności oraz omówili obecne trendy konsumenckie i sprzedażowe. Wystąpienie Ministra wraz z zaproszonymi gośćmi przyciągnęło rekordową liczbę słuchaczy.

W targach brały udział także firmy z Mazowsza a Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik, słowem wstępu nawiązał do bogactwa produktów spożywczych wytwarzanych na Mazowszu oraz zachęcił do wzięcia udziału w wirtualnych targach.

Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych były największe
i najważniejsze organizacje oraz przedsiębiorstwa branżowe oraz eksperci z wybranych dziedzin, m.in.: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Mintel, Euromonitor International, Stowarzyszenie Polska Wódka, Biokurier, Hipoalergiczni, Bezpieczeństwo żywności w praktyce, Fooodtech.ac, Startup Academy, Clever Logistic, Trójkąt Sp. z o.o., Virtus, FoodMeLaw, Stowarzyszenie Forum Dialogu Gospodarczego, Krajowa Rada Suplementów i Odżywek.

Nowa rzeczywistość
Pandemia, która ograniczyła możliwości w wielu dziedzinach gospodarki, nie zniechęciła organizatorów targów WorldFood Poland do stworzenia wirtualnej przestrzeni targowej, umożliwiającej potencjalne interakcje targowe w formie online. Organizatorzy targów podjęli się inicjatywy stworzenie alternatywnej formy komunikacji biznesowej dla branży spożywczej w formie wirtualnego wydarzenia, co zostało docenione przez większość uczestników.

Platforma będzie jeszcze dostępna dla wszystkich zalogowanych użytkowników do końca miesiąca tj. 30 kwietnia! Nadal można przeglądać wirtualne stoiska, profile wystawców i ich produkty oraz nawiązywać bezpośrednie kontakty poprzez funkcje czatu. Dostępne są również nagrania z konferencji, które można sobie odtworzyć w dowolnym czasie. Platforma dostępna jest tutaj:https://virtualexpo.worldfood.pl/

Szczególne podziękowania organizator targów kieruje do wszystkich partnerów: instytucjonalnych, merytorycznych oraz medialnych, którzy aktywnie brali udział w przygotowywaniu oraz promowaniu wydarzenia. „Wyrazy podziękowania należą się także Wystawcom za chęć udziału w innowacyjnym rozwiązaniu dla branży spożywczej oraz wszystkim gościom za wzięcie udziału w targach WorldFood Poland Virtual Expo. Czas pandemii spowodował wiele zmian i zmobilizował zarówno nas jako organizatorów jak i przedsiębiorców, do poszukiwania alternatywnych rozwiązań i sposobów na kontakty biznesowe. Mam nadzieję, że wirtualna forma targów przyczyni się do rozwoju firm biorących udział w wydarzeniu online. Mam nadzieję, że kolejna edycja odbędzie się już stacjonarnie, wśród smaków i zapachów z całego świata . Do zobaczenia w następnej edycji WorldFood Poland w dniach 05-07 kwietnia 2022!” – mówi Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.

Więcej informacji na temat Targów: https://www.worldfood.pl/

 

Bieżące wydanie czasopisma

Masa makowa i marcepanowa do ciast i nie tylko. Wszystko o migdałach. Wigilijny chleb, czyli opłatek. Jak planować pracę, by zapobiec przedświątecznej gorączce.

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji