...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Opinie o targach BAKEPOL

Co Pan/Pani sądzi o targach BAKEPOL w Lublinie? Poniżej publikujemy opinie zaproszonych firm, które wystawiając się w Lublinie, dały duży kredyt zaufania organizatorom targów BAKEPOL. Teraz przyszedł czas na podsumowanie: co sądzą o nowej lokalizacji? czy spełniła ich oczekiwania? I czy warto wrócić do Lublina za 2 lata?

Krzysztof Skrzeczkowski, wiceprezes Grupy HERT

Mimo wcześniejszych narzekań wielu firm z naszej branży, dotyczących przede wszystkim lokalizacji targów BAKEPOL, dla nas ta impreza była jak najbardziej udana. Cel został osiągnięty, a celem było przekonanie klientów, że warto przyjechać do Lublina, choć niektórzy mieli daleko. Ku naszemu zaskoczeniu zwiedzający to nie tylko klienci z regionu, ale z całej Polski, nawet ze Szczecina i Świnoujścia. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni liczbą osób odwiedzających nasze stoisko oraz tematami poruszanymi podczas spotkań.

Oczywiście, ryzyko, że targi się nie powiodą, było dosyć duże, ale tak naprawdę wszystko zależy od wystawców i ich zaangażowania w przygotowanie takiej imprezy. Im więcej pracy włożymy w propagowanie tych targów, tym lepsze będą tego efekty. Jeszcze raz potwierdziła się teza, że nie można zrobić dobrych targów bez wystawców. Kilka firm nie wierzyło w te targi i albo w ogóle się nie wystawiło, albo w bardzo skromnej formie. Myślę jednak, że za dwa lata zmienią zdanie i przyjadą. Warto dodać, że Lublin jako miasto jest bardzo przyjazny dla gości. Piękna starówka, mnóstwo knajpek z bardzo dobrym jedzeniem. Liczę, że w rozszerzonym gronie spotkamy się w Lublinie za dwa lata.



Tomasz Ratajczak, właściciel firmy, Drukarnia Aleksander-Print

Podczas targów w Lublinie dobrze oceniam frekwencję. Nie była ona zbyt duża, ale zwiedzający byli rzeczowi i przyjechali na targi z konkretnymi problemami. Minusem tych targów z naszego punktu widzenia było umiejscowienie nas w małej hali, która w opinii zwiedzających pełniła funkcję zaplecza targowego. Po targach rozmawiałem z różnymi ludźmi, którzy nawet nie weszli do hali A lub tylko przez nią przebiegli z uwagi na brak czasu, który poświęcili w dużej hali.
W Lublinie działa bardzo dużo piekarni i cukierni, lecz nie przełożyło się to na liczbę zwiedzających. Rozmawialiśmy właściwie z każdym, kto pojawił się w naszej alejce i oczywiście na naszym stoisku. Do Lublina zjechało wielu zwiedzających z odległych rejonów Polski, właśnie ze „ściany wschodniej”, od Białegostoku po Solinę. Są to przeuroczy ludzie. Nawiązaliśmy wiele interesujących kontaktów. Lublinianie byli w mniejszości, choć z tymi, z którymi rozmawialiśmy, byli zainteresowani naszą ofertą.

Organizator Targów BAKEPOL postarał się, aby targi były dobrze zorganizowane, ale mogło być lepiej.
Wybór Lublina na targi jest dobry z kilku względów. Docierają tu zwiedzający, którym zbyt daleko do Poznania. Natomiast są to targi wysoce specjalistyczne. Nawet poznańskim piekarzom zależy na zobaczeniu nowości na żywo. Na targach pojawiło się wiele nowości i oczywiście wielu piekarzy z Wielkopolski.



Tomasz Strzelak, dyrektor handlowy, członek Zarządu firmy Polmarkus

Z naszego punktu widzenia, premiera targów BAKEPOL w Lublinie była naprawdę udana. Na duży plus można zaliczyć: jakość obiektów, liczbę miejsc parkingowych oraz profesjonalizm firm obsługujących imprezę. Widać, że organizator targów stanął na wysokości zadania. Niestety, tego samego nie można powiedzieć o władzach Lublina – według mnie zabrakło odpowiedniej promocji w samym mieście. O tym, że lokalne władze nie doceniły wagi imprezy branżowej dla rozwoju regionu i branży, świadczył prozaiczny, ale jakże istotny brak oznaczeń wskazujących miejsce targów i ich rangę. W moim odczuciu BAKEPOL nie był też wystarczająco promowany w krajach sąsiadujących, co przełożyło się na niską frekwencję gości z Europy Wschodniej. Odczuli to z pewnością wystawcy, którzy przyjechali tu skuszeni perspektywą nawiązania kontaktów z klientami z Ukrainy, Białorusi czy Litwy. Na naszym stoisku nie gościliśmy zbyt wielu piekarzy czy cukierników zza wschodniej granicy, ale za to jesteśmy bardzo zadowoleni z kontaktów targowych i otwartości polskich klientów.
Reasumując, lepsza promocja targów BAKEPOL na Ukrainie, Białorusi czy Litwie, która przełoży się na liczbę zwiedzających z Europy Wschodniej, może znacznie poprawić notowania imprezy wśród wystawców i jeszcze bardziej zachęcić do obecności w kolejnej edycji. Warto tu być, bo Lubelszczyzna to duży potencjał rynku wschodniej Polski, i bez dwóch zdań – rejon strategicznie dobrze zlokalizowany dla odbiorców z rynku wschodnioeuropejskiego. Nie można tego zmarnować.



Byczkowski Błażej, product manager firmy Softech

Podczas organizacji targów oraz ich przebiegu jest wiele rzeczy, o które trzeba zadbać. Organizatorzy targów BAKEPOL ze swojego zadania wywiązali się znakomicie. Połączenie pięknego miasta, jakim jest Lublin, nowoczesnego obiektu targowego i miłej atmosfery pozostawia bardzo pozytywne wrażenie. Dużym atutem imprezy była również różnorodność klientów, którzy odwiedzili nasze stoisko. Softech jako dystrybutor komputerów dotykowych Posiflex oraz oprogramowania dla piekarni oraz cukierni InfoPiek nawiązał kontakty zarówno z klientami z Rosji, Ukrainy, jak i Anglii. Nasza oferta kompleksowych rozwiązań informatycznych dla piekarni i cukierni InfoPiek oraz moduł „Hurtownia danych” z podglądem sprzedaży online cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Wodoszczelne i pyłoszczelne terminale dotykowe, jako urządzenia dla sklepów, z których prowadzona jest sprzedaż, były bardzo popularne wśród odwiedzających nasze stoisko. Całą imprezę odbieramy bardzo pozytywnie i mamy nadzieję uczestniczyć w niej za każdym razem.



Robert Górka, właściciel firmy Magorex

To, co nas pozytywnie zaskoczyło, to ładna infrastruktura targów, przyjazna obsługa oraz dobre położenie obiektu. Niestety, pojawiły się też negatywne strony. Z naszego punktu widzenia rozdzielenie wystawców na dwie hale było błędem. Ponadto nie było dokładnych informacji, co w której hali się znajduje. Czasem zwiedzający nie wiedzieli, że jest jeszcze jedna hala do obejrzenia (!). Mimo otwartych kilku „wejść głównych” zwiedzających kierowano tylko do jednego wejścia.
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z kontaktów z rzemieślnikami z tego regionu, choć spodziewaliśmy się, że spotkamy więcej rzemieślników zza wschodniej granicy. Tych ostatnich było jak na lekarstwo. Pomimo pewnych zastrzeżeń targi uważam za bardzo udane. Wystarczy już eksperymentów z nowymi miejscami. Jeśli targi miałyby wrócić do Kielc, to proponowałbym pozostać przy jednej, organizowanej raz na dwa lata Polagrze.



Przemysław Zapotoczny, dyrektor zarządzający firmy WIESHEU Polska

BAKEPOL jest najważniejszą platformą dla branży piekarniczej w Polsce w 2013 r. i naturalnie nie mogło zabraknąć tu firmy Wiesheu – lidera innowacyjnych sklepowych pieców piekarniczych. Bardzo cieszymy się z faktu, że w roku naszego jubileuszu, 40-lecia firmy, mogliśmy się tak udanie zaprezentować, zaskakując fachowców branży piekarniczej innowacyjnymi produktami w atrakcyjnym designie.
W targach wzięło udział wiele osób decyzyjnych z konkretnymi planami inwestycyjnymi nie tylko z Polski, ale i zza wschodniej granicy kraju, jak: Białorusi, Litwy, Mołdawii czy Ukrainy. Odwiedzający byli bardzo pozytywnie zaskoczeni stoiskiem targowym firmy Wiesheu, a szczególnie jakością sklepowych pieców piekarniczych produkowanych w Niemczech.
Według nas, Lublin spełnia wszystkie wymagania do optymalnego przebiegu i organizacji targów. Jednak wiążące wnioski będziemy mogli z pewnością wyciągnąć dopiero za 1-2 miesiące po opracowaniu zapytań ofertowych zebranych na tegorocznych targach.
Więcej informacji na temat kolejnych imprez targowych oraz naszych produktów znajdż Państwo na stronie www.wiesheu.pl.


Łukasz Liszka, specjalista ds. marketingu firmy UNIFERM Polska

Pierwsza edycja targów BAKEPOL w Lublinie jest dobrym prognostykiem do zorganizowania następnej wystawy oraz być może początkiem nowej tradycji salonu piekarskiego w południowo-wschodniej Polsce. Ta lokalizacja może stanowić szansę zwiększenia impulsu w komunikacji produktowej na tereny Europy Wschodniej, pozostaje tylko kwestia zgromadzenia jak największej liczby gości ? zwiedzających, nie tylko z terenów sąsiadujących bezpośrednio z Lubelszczyzną. 



Tomasz Maciuba, dyrektor handlowy AKO

Mimo że BAKEPOL w nowym miejscu i w nowych halach oceniam dobrze, to odnoszę wrażenie, że impreza była informacyjnie bardziej rozpowszechniona wśród wystawców niż odbiorców – naszych potencjalnych klientów. Ten problem pojawia się coraz częściej przy okazji imprez targowych, podobnie było na targach Baltpiek. W tym roku zwiedzających, a tym bardziej klientów, było niewielu, choć nie ukrywam, że mieliśmy okazję nawiązać biznesowe relacje z potencjalnym klientem z Kazachstanu oraz z kilkoma nowymi klientami z naszego kraju, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni.
Na targach BAKEPOL zaprezentowaliśmy wiele nowości produktowych. Wśród nich wyjątkowym uznaniem zwiedzających cieszyły się takie produkty, jak płynny polepszacz Wulkan, chleb żytni z błonnikiem i mini pączki. Wulkan to uniwersalny polepszacz na bazie tłuszczowej przeznaczony do wielu rodzajów ciast. Wpływa on również na stabilizację procesu technologicznego poprzez zwiększenie podatności ciasta na obróbkę mechaniczną, polepszenie elastyczności i wytrzymałości ciasta, zwiększenie objętości pieczywa, polepszenie struktury miękiszu oraz przedłużenie świeżości pieczywa. Kolejną nowością był chleb żytni z błonnikiem, który cechuje się wysokimi walorami smakowo-zapachowymi. Koncentrat ciasta Mini Pączki przeznaczony jest do szybkiej oraz powtarzalnej produkcji mini pączków z dodatkiem maślanki, twarogu lub musu jabłkowego. Nowością w tym produkcie jest możliwość wykreowania własnego smaku poprzez zastosowanie dowolnej maślanki smakowej. Poza tym wśród naszych nowości można było znaleźć chleby owocowy i wysokobiałkowy.



Beata Kołodziej, specjalista ds. reklamy CREAM

Targi Bakepol uważamy za bardzo udane. Odwiedziło nas wielu klientów z całej Polski. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się linia do chlebów foremkowych firmy Comas. Prezentowaliśmy również wiele innych urządzeń, jak piece obrotowe Roto Passat firmy Koenig, wałkownice automatyczne, stoły cukierniczy firmy Rondo oraz najnowszą dzielarko-zaokrąglarkę typu Mini Rex Multi firmy Koenig. Wszystkich zainteresowanych prezentacją linii na cieście zapraszaliśmy na nasze Dni Otwarte, które odbyły się w dniach 7-11 października 2013 r.



Marcin Kot, doradca klienta, Tomra Orwak Polska

Z roku na rok prasy i belownice ORWAK spotykają się z rosnącym zainteresowaniem branży piekarniczo-cukierniczej. Podczas tej edycji, w toku licznych rozmów przeprowadzonych na targach, nasi Goście chętnie dzielili się wiedzą na temat prasowania odpadów. Jak się okazuje piekarze i cukiernicy doskonale zdają sobie sprawę z faktu, iż nowoczesne rozwiązania w dziedzinie gospodarki odpadami przekładają się bezpośrednio na oszczędności w ich firmach. Podkreślali również, że takie rozwiązania przekładają się bezpośrednio na oszczędności w ich firmach. Uważam, że dzięki Targom BAKEPOL będziemy w stanie jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby klientów poprzez optymalizację procesów gospodarki odpadami w piekarniach i cukierniach.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji