Tomasz Nowakowski, syn właściciela sieci piekarni i kawiarni Gorąco Polecam Nowakowski, rusza z nowym brandem. Polski rynek już opanował, teraz przyszedł czas na amerykański.
Żeby Amerykanie nie połamali sobie języków, marka na tamtejszym rynku będzie się nazywać Just Baked. Piekarnie i kawiarnie będą oferować świeże pieczywo, sałatki, przekąski, gotowe kanapki, ciastka i kawę. To mają być najlepsze rodzaje pieczywa z różnych zakątków Europy i doskonałej jakości kawa – amerykańska La Colombe.
Nowakowski nową markę tworzy razem z Bartkiem Rychcikiem, franczyzobiorcą i udziałowcem Gorąco Polecam. W samym Nowym Jorku przez pięć lat wspólnicy planują otworzyć 50 lokali, podpisali już pierwsze umowy najmu. Do końca tego roku mają działać 3 punkty Just Baked – pierwsze dwa powstaną przy 88 West Broadway i Westfield Oculus. Jak podaje portalspozywczy.pl, planując zagraniczną ekspansję, Nowakowski i Rychcik rozważali też m.in. Londyn i Berlin.
Sieć Gorąco Polecam Nowakowski w Polsce liczy kilkadziesiąt lokali, głównie w Warszawie. Tradycje piekarskie rodziny Nowakowskich sięgają 1925 roku.