Jakie znaczenie dla rentowności sklepów ma średni paragon i jak należy budować jego wartość? Można będzie dowiedzieć się na specjalistycznym szkoleniu z zakresu zarządzania sprzedażą skierowanym do piekarzy i cukierników.
Podobne artykuły
Optymalizacja przepływu informacji źródłem lepszej organizacji przedsiębiorstwaWEBINAR #2: Zarządzanie czasemNie mam czasu płakać27 listopada 2013 r. , Warszawa, ul. Odlewnicza 4a, godz. 10:00 - 18:00
Pan Średni Paragon - czyli jak zostać Krezusem !
(powtórka szkolenia z 16.05.2013r.)
Cel szkolenia: przybliżenie kwestii związanych z uzyskiwaniem rentowności sprzedaży w pojedynczym sklepie a w rezultacie całej sieci sklepów piekarskociastkarskich.
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności z zakresu:
1. Znaczenie wartości średniego paragonu dla uzyskania rentowności sprzedaży
2. Wartość średniego paragonu – czynniki wpływu
3. Obszar produktu. Optymalizacja portfela produktów.
4. Analiza port folio produktów w świetle cen jednostkowych sprzedaży oraz ich rentowności - warsztaty
5. Obszar ekspozycji
6. Polityka cenowa . procesy ustalania cen. Monitoring cenowy i konkurencji
7. Profesjonalne zarządzanie promocjami. Elastyczność cenowa. Komplementarność , substytucja promocji
8. Efektywność promocji - warsztaty
9. Komunikacja z klientem
10. Techniki sprzedaży
11. Rola Kierownika sklepu
W trakcie warsztatów przekażemy jak w codziennej praktyce stosować nabyte umiejętności.
PROGRAM SZKOLENIA:
10:00 – 10:15 Wstęp
10:15 – 12:00 Znaczenie wartości średniego paragonu dla uzyskania rentowności sprzedaży.
Wartość średniego paragonu – czynniki wpływu.
Obszar produktu. Optymalizacja portfela produktów
12:00 – 12:15 Przerwa kawowa
12:15 – 14:00 Warsztaty - Analiza port folio produktów w świetle cen jednostkowych sprzedaży oraz ich rentowności.
Obszar ekspozycji.
Polityka cenowa . procesy ustalania cen. Monitoring cenowy i konkurencji
14:00 – 14:30 Przerwa ( w przerwie pokaz świeżych kanapek- koncepacja Croust'wich)
14:30 – 16:00 Profesjonalne zarządzanie promocjami. Elastyczność cenowa. Komplementarność , substytucja promocji.
Efektywność promocji - warsztaty
16:00 – 16:15 Przerwa kawowa
16:15 – 18:00 Komunikacja z klientem
Techniki sprzedaży.
Rola Kierownika sklepu
Szkolenie płatne.
organizator: Managers Group MA Sp. z o.o.
Kontakt: Anna Lurje tel.: 723-99-19-10,
e-mail: anna.lurje@managersgroup.pl