...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Targi natura FOOD & beECO - relacja

W dniach 17-19 września w łódzkiej Atlas Arenie odbyło się najważniejsze i największe wydarzenie branży ekoproduktów w Polsce: Targi natura FOOD & beECO. Co działo się na wydarzeniu oraz jakie nowości zaprezentowali wystawcy?

Organizowana od blisko 15 lat impreza poświęcona jest żywności ekologicznej oraz produktom certyfikowanym, naturalnym, regionalnym i tradycyjnym wytwarzanym przez polskich, jak i zagranicznych producentów oraz przetwórców. W tym roku uczestniczyło w nich 150 firm, które zaprezentowały przed odwiedzającymi różnorodną ofertę. 

 


Na stoiskach królowały pachnące miody, pyszne soki, tłoczone na zimno oleje, starannie wyselekcjonowane orzechy, zebrane w lasach i gospodarstwach ekologicznych aromatyczne mieszanki ziołowe, smakowite przetwory, zachwycające sery, nalewki, a nawet piwa staropolskie. Nie zabrakło wegańskich kosmetyków, naturalnych perfum, suplementów, gąbek czy wyrobów z kamionki i ceramiki. Uczestnicy targów mieli okazję zapoznać się z ich najlepszymi produktami wybranymi przez specjalistyczne jury. Złotym Medalem imprezy nagrodzono w tym roku m.in. Borówkowy Grzaniec Bezalkoholowy firmy Zielono Mi, Miody Suszka wzbogacone o orzechy laskowe, kakao i rokitnik, dzikie oregano górskie od grECO Products i innowacyjny pod każdym względem olej z pestek czarnej porzeczki zimno tłoczony firmy Olvita.

 


Te wszystkie produkty i atrakcje dodatkowe przyciągnęły do Atlas Areny tysiące zwiedzających, wśród których obok ekoentuzjastów i osób zainteresowanych zdrowym stylem życia znaleźli się również menedżerowie, rolnicy, producenci, przetwórcy, właściciele sklepów oraz dystrybutorzy żywności doceniający wysoką jakość i kunszt prezentowanej oferty. 

 


Podczas tegorocznych Targów branżyści mieli okazję wziąć udział w szkoleniu ze skutecznego e-marketingu i budowania społeczności w social mediach oraz w kolejnej Akademii Biokuriera - mocno inspirującym spotkaniu poświęconym zagadnieniom handlu w ekobiznesie. W tym roku przygotowanym w partnerstwie z Fairtrade Polska. Nie zabrakło też atrakcji dla ekoentuzjastów. Magazyn „Hipoalergiczni” poprowadził już VI Forum Alergii, które skupiło się na odpowiedzi na pytanie „co jeść, a czego nie, żeby nie chorować?”. Z kolei Katarzyna Gubała, ekoosobowość znana z telewizji śniadaniowych, zabrała nas w smakowitą podróż po słodyczach wolnych od cukru. W trakcie warsztatów „wege w kwadrans” udowodniła, że przygotowanie zdrowego i smacznego posiłku może być dziecinnie proste, a danie takie jak „wegańska pasztetowa” czy „kalarepowe carpaccio” zyskały wielu nowych zwolenników. Wielką popularnością cieszyły się też kulinarne pokazy Stowarzyszenia Polska Ekologia, które w tym roku gości Targów poczęstowało ponad 20 potrawami! Hitem ich kuchni okazała się ekologiczna pszenica okrągłoziarnowa i jej szerokie zastosowanie jako dodatek do zup i drugich dań.

 


Do zobaczenia w 2022 roku. 

 

Zdjęcia: Bielik Studio

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji