...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

E-wtopa

W Polsce m-commerce (mobilne e-zakupy) nie robi furory. Oferty sklepów nie przewidziały tak szybkiego rozwoju gadżetów elektronicznych i nie przygotowały się na elektroniczną rewolucję, zafundowaną przez producentów telefonów i urządzeń mobilnych.

Konsumenci są z natury leniwi i nieufni. Oferty sklepów w Internecie nie nadążają za rozwojem mobilnym, a także za rosnącymi wymaganiami klientów, którzy chcą jak najszybszej obsługi, intuicyjnie obsługiwanych serwisów i dostępności do nich wszędzie, nie tylko z domowego komputera. E-biznes w Polsce kuleje, bo producenci nie byli na niego dostatecznie przygotowani.

Do tablicy!

Jedynie co szósty ankietowany deklaruje używanie urządzeń mobilnych do robienia zakupów w Internecie. Druga strona medalu jest taka, że w momencie tworzenia e-sklepu większość firm nie pomyślała o przygotowaniu aplikacji dla smartfonów, tabletów czy telefonów. Klienci, jeżeli już wiedzą, jak wykorzystać wszystkie możliwości swojego telefonu, powinni mieć dostęp do sklepu wszędzie, nawet w autobusie czy na spacerze. Po stronie firm należy przygotowanie odpowiedniej infrastruktury, aby zapewnić klientom odpowiedni komfort i wygodę. E-rynek jest w Polsce w fazie szybkiego rozwoju, producenci, którzy chcą na niego wejść, mają do odrobienia dużą pracę domową.

Profil konsumenta

Ta forma robienia zakupów nie jest jednak zbyt popularna z powodu ogromnej nieufności ludzi do czegoś, co dla nich istnieje tylko wirtualnie. Klient potrzebuje dotknąć produktu, zobaczyć go na żywo i samemu ocenić. Strach przed nieuczciwością, a także przed nieznajomością taryf i różnych sposobów płatności wpływa niekorzystnie na zyski ze sklepów internetowych. Odpowiednie informowanie konsumentów o korzyściach płynących z e-zakupów leży po stronie firm, które chcą czerpać z tego korzyści. Przyzwyczajenia konsumentów można zmienić, ale trzeba nad nimi bardzo uważnie pracować. Według badań osoby robiące zakupy przez Internet mają wspólny profil. Mobilni e-zakupowicze są bardziej podatni na internetowe rekomendacje, odwiedzają serwisy skupiające sklepy o podobnej ofercie, tzw. pasaże, a także strony WWW z recenzjami i opiniami o produktach czy usługach.

 źródło: portalspozywczy.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji