26-27 listopada br. w Warszawie, w ramach III edycji Forum FMCG, spotkają się menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i sprzedaż brandów. To unikalna szansa na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne.
III edycja Forum FMCG pod tytułem: „A-Brand. Starcie o serca, umysły i …półkę” skoncentruje się na zmianach, jakie warto wdrożyć w każdej organizacji chcącej rozwijać produkty markowe w sytuacji ewoluujących zwyczajów zakupowych konsumentów oraz rosnących udziałów produktów private label. Dwie równoległe sesje tematyczne dotyczące „Rozwoju i zarządzania marką” oraz „Rozwoju sprzedaży” dadzą możliwość dostosowania agendy spotkania do własnych potrzeb.
Tematyka spotkania obejmuje takie tematy, jak:
- Wyzwania stojące przed firmami z sektora FMCG związane ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi i otoczeniem biznesowym
- Wojny cenowe: wpływ na sektor FMCG, handlu, konsumenta i jego zachowania zakupowe, alternatywne metody konkurowania o klienta
- Zastosowanie segmentacji klientów w strategii marketingowej i sprzedażowej
- Zwiększenie udziałów rynkowych poprzez: rozwój niszowych kategorii, innowacje produktowe oraz poszerzenie kategorii
- Strategie budowy marki, by wygrywać serca i umysły konsumentów, portfele nabywców oraz wsparcie detalistów
- Wybór rynków docelowych: kryteria, które warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu strategii eksportowej
- Wymagania stawiane przez dzisiejszy rynek, kompetencje i odpowiedzialności key account managerów
- Elementy wpływające na migrację konsumentów pomiędzy markami, co wpływa na wysoką/niską lojalność konsumentów.
Dodatkowo odbędzie się warsztat „4 BRANDING”, który wywraca do góry nogami schematyczne myślenie o zarządzaniu marką!
Zapraszamy na dwa nadzwyczajnie efektywne dni, pełne niedostępnej nigdzie indziej wiedzy, unikalnych doświadczeń, inspirujących dyskusji oraz networkingu.
Więcej szczegółów znajduje się na www.forum-a-brand.com