...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Promocja polskiej żywności w rękach ARR

Agencja Rynku Rolnego (ARR) wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej polskiej żywności za granicą na lata 2012-2014. W połowie maja Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę z ARR.

Program promocyjny będzie realizowany w ramach projektu „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych", będącego częścią Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Działania promocyjne są przeznaczone dla przedsiębiorców z sektora przetwórstwa: mięsa, mleka, owoców i warzyw, kawy i herbaty, oraz z sektora produkcji serów, soków z owoców i warzyw produktów przemiału zbóż, pieczywa, wyrobów ciastkarskich i ciastek, makaronów, kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wódki, cydru i pozostałych win owocowych, piwa oraz innych niedestylowanych napojów fermentowanych.

Kampania ma pomóc w wykreowaniu polskich marek, które będą rozpoznawalne na świecie i kojarzone z naszym krajem. Swoim zasięgiem obejmie docelowo: Rosję, Niemcy, Chiny, Francję, Ukrainę oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.  

Jak podaje rzeczniczka prasowa ARR Iwona Ciechan, działania promocyjne będą podzielone na dwa komponenty: A i B. Komponent „A” obejmie działania kompleksowej organizacji profesjonalnego wystąpienia przedsiębiorców na największych polskich i zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych oraz organizacji szkoleń i misji gospodarczych. Komponent „B” obejmie:
- przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących branży, które będą dystrybuowane w czasie całej kampanii, 
- opracowania dotyczącego specyfiki branży oraz perspektyw jej rozwoju, 
- filmu reklamowego nt. branży polskich specjalności żywnościowych,
- organizacji konferencji dla zagranicznych kontrahentów oraz wizyt studyjnych dziennikarzy reprezentujących zagraniczne media branżowe.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji