![Chleb w dobrej formie](/public/artykuly-sponsorowane/327/3458/327_3458_11896_136x94.jpg)
Chleb w dobrej formie 0
Aby sprostać wyzwaniom, które stawia rynek, piekarnie muszą oferować produkty wysokiej jakości, dopasowane do trendów, ale również takie, które są w stanie wyróżnić się i zapaść w pamięć konsumentom.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Aby sprostać wyzwaniom, które stawia rynek, piekarnie muszą oferować produkty wysokiej jakości, dopasowane do trendów, ale również takie, które są w stanie wyróżnić się i zapaść w pamięć konsumentom.
więcejDane klientów, tych obecnych i przyszłych, to jeden z najcenniejszych zbiorów, jakim mogą w codziennej pracy dysponować sprzedawcy i marketerzy w firmie. Te dane to nic innego jak leady, które pozyskujemy i wykorzystujemy w codziennej pracy, promując swoje produkty czy usługi wśród obecnych i potencjalnych odbiorców.
więcejW ostatnich kilkunastu latach pradawne zboża stały się przedmiotem szerokich badań naukowych także w polskich ośrodkach akademickich (m.in. na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, Politechnice Koszalińskiej, Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu).
więcejDrogie Panie, kiedy ostatni raz miałyście czas wyłącznie dla siebie i własnego JA? Nie chodzi o szkolenie zawodowe, dodatkowe lekcje angielskiego, wizytę w SPA czy trening na siłowni :) Już 26 września w Poznaniu czekają na Was ciekawe, zaskakujące i pełne niespodzianek warsztaty odkrywania pokładów KOBIECEJ kreatywności!
więcejTargi odbyły się 10 września w siedzibie firmy w Gliwicach, były doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w sektorze piekarniczym, cukierniczym, gastronomicznym i lodziarskim.
więcejPrzedrostki „eko”, „bio”, „natural” wabią swoim atrakcyjnym brzmieniem, wołają z półek sklepowych. To zwykły lep na klientów, a może kryje się za tym coś więcej? To trend, moda, czy potrzeba?
więcejIntelektualny wysiłek inżynierów z PW wymaga odpowiedniego zastrzyku energii, dlatego organizujemy konkurs na Ciastko Politechniki Warszawskiej. Do wzięcia w nim udziału zapraszamy wszystkie warszawskie cukiernie.
więcej