25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Na początku było marzenie. Kawiarnia w kameralnym miasteczku. Jej ciasta zasmakowały jednak wszystkim tak bardzo, że z trenerki stała się etatowym cukiernikiem. O wsparciu branży, pasji i o tym jak jej biznes dotknął obecny kryzys opowiada Marta Kwidzińska, właścicielka Besova - Kawiarnia z przyjemnością.
Oto kolejny sprawdzony przepis Tomasza Korfela, który pomaga cukiernikom i kucharzom "przebranżowić się" w czasach epidemii. Choć z pewnością pomysł na chrupiącą bułeczkę zainteresuje każdego miłośnika wypieków. Tym razem Tomek zaprasza na krakowskie bajgle.
Nieskuteczna komunikacja w firmie to koszt 40 tys. złotych rocznie. Liczba ta dotyczy jednak okresu, w którym funkcjonowanie firmy nie jest zagrożone przez globalną epidemię. W tej chwili kwota ta poszybowała w górę, a komunikacja wewnętrzna jest szansą na dalsze, sprawne funkcjonowanie firmy po epidemii.
Los polskich piekarni, lodziarni i cukierni, ale też dostawców dla tych sektorów w dużej mierze zależy dziś od mobilizacji konsumentów. Akcja społeczna zainicjowana przez Polmarkus ma przyczynić się do wzrostu ich świadomości i kupowania od lokalnych producentów.
– Dotychczas przyjęte rozwiązania nie chronią odpowiednio firm i miejsc pracy przed likwidacją – przekonują reprezentanci największych organizacji pracodawców i przedsiębiorców w Polsce skupionych w Radzie Przedsiębiorczości. 3 kwietnia organizacja wystosowała 19 postulatów, koniecznych do nowelizacji specustawy.
Działając w realiach pandemii Spółka skupia swoje aktywności na trzech priorytetach: zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy dla swoich pracowników, nieprzerwanym zaopatrzeniu rynku w swoje wyroby, oraz pomocy lokalnym społecznościom.
Skoro kryzys dotyka całą branżę cukierniczo-lodziarską czy to również odbije się na branży czekoladowej? Czy łańcuchy dostaw moga zostać przerwane i czy grozi nam sytuacja, w której zabrkanie surowca w krajach największych prodcuentów?