...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Aktualności

  • Sponsoring a korzyści podatkowe

    Sponsoring a korzyści podatkowe 1

    Fundacje, stowarzyszenia zwykły finansować działalność m.in. korzystając ze spon­soringu. Z kolei przedsiębiorcy chętnie reklamują towary, usługi czy firmy za pośrednic­twem takich organizacji, zawierając z nimi umowy sponsoringu. Czy poza korzyścią wizerunkową sponsoring może przynieść przedsiębiorstwu korzyści podatkowe?

    więcej
  • Muzyka w służbie sprzedaży

    Muzyka w służbie sprzedaży 0

    O tym, że przyjemniej jest raczyć się słodkościami przy muzyce niż bez niej, wiedziało wielu cukierników już w okresie międzywojnia. W dni, kiedy w ich lokalach rozbrzmiewała muzyka na żywo, ciastka i napoje miały nawet wyższe ceny. Od tego czasu sporo się jednak zmieniło.

    więcej
  • Mistrz marketingu dzieli się wiedzą

    Mistrz marketingu dzieli się wiedzą 0

    Wywiad z Michałem Ruskiem, który opowiada, jak zrealizował to, w co wierzy, i zamienił znaki zapytania na wykrzykniki. Szczerą rozmowę z felietonistą „Mistrza Branży” i autorem  książki „Marketing w 3 tygodnie” dla tych, którzy chcą przejść przyspieszony kurs marketingu, przeprowadziła Anna Kania.

    więcej
  • Kto zdobędzie lodziarskiego Oscara?

    Kto zdobędzie lodziarskiego Oscara? 0

    W którym kraju robi się najlepsze gelato na świecie i jaki mają smak? We wrześniu znajdziemy odpowiedź na to pytanie, a nawet będzie można spróbować mistrzowskich lodów w Rimini podczas wielkiego finału Gelato World Tour.

    więcej
  • Kooperatywy. Strażnicy  dobrego jedzenia  w wielkim mieście

    Kooperatywy. Strażnicy dobrego jedzenia w wielkim mieście 0

    Kooperatywa spożywcza to inicjatywa konsumentów, którzy chcą budować sprawiedliwą, demokratyczną i ekologiczną gospodarkę. Tu klient wyznacza standardy: chce mieć zdrowe jedzenie za rozsądne pieniądze, bezpośredni kontakt z producentem żywności i kontrolę nad jakością.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe