Szkolenie produktowe z firmą Semix 0
22 i 23 czerwca 2017 r. firma Semix zorganizowała szkolenie dotyczące swoich wybranych produktów, w tym nowości z bogatej oferty dla hurtowni współpracujących oraz piekarzy i cukierników.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
22 i 23 czerwca 2017 r. firma Semix zorganizowała szkolenie dotyczące swoich wybranych produktów, w tym nowości z bogatej oferty dla hurtowni współpracujących oraz piekarzy i cukierników.
więcejLody, plaża, kwitnące kwiaty i soczyste owoce. To wszystko, co pojawia się latem… w słodkim menu! Poznajcie wakacyjne trendy w deserach i dekorowaniu tortów. Być może z nami nie zostaniecie mistrzem opalania, ale z całą pewnością mistrzem dekoracji!
więcejMarketing, oświetlenie, aranżacja wnętrza oraz jakość obsługi - oto składowe wizytówki jaką jest sklep firmowy. My piszemy o obowiązujących trendach oraz innowacjach. Zapoznaj się z naszym dodatkiem specjalnym i wprowadź korzystne zmiany w swoim sklepie już dziś!
więcejOgólnopolska hurtownia zaopatrująca lodziarnie i cukiernie – Lodziarz.pl wspólnie ze specjalistami z Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku opracowali innowacyjną aplikację wspomagającą decyzje biznesowe przedsiębiorstwa i jego kontrahentów.
więcejJogurt o smaku waniliowym bez wanilii? Półki sklepowe uginają się dziś od produktów, w których zamiast naturalnych dodatków znajdziemy różnego rodzaju aromaty. I niestety niełatwo je zastąpić, gdyż znacząco polepszają walory smakowo-zapachowe właściwie każdego produktu będącego wytworem rąk ludzkich.
więcejZ badań wynika, że większość klientów nie jest przywiązana do konkretnej marki, jednego sklepu czy produktu. Co zrobić, by zyskać jego lojalność? Jak przywiązać klienta do marki w dobie gigantycznej konkurencji? Są na to sposoby.
więcejSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością to rodzaj spółki kapitałowej, który z wielu względów może okazać się atrakcyjną formą prowadzenia działalności. Podlega ona bowiem wpisowi do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego i ma osobowość prawną, co oznacza, że jest samodzielnym podmiotem praw i obowiązków.
więcej