Z myślą o klientach... 0
W dniu 18 czerwca oddział firmy Merkur 09 w Lublinie zostanie przeniesiony z ul. Stewczyka 30 na ul. Gospodarczą 21.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
W dniu 18 czerwca oddział firmy Merkur 09 w Lublinie zostanie przeniesiony z ul. Stewczyka 30 na ul. Gospodarczą 21.
więcejNie jesteś pewien, czy etykieta na Twoich wyrobach cukierniczych jest dobrze opracowana? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na Twoje wątpliwości: krótką, ale treściwą analizę typowych błędów, które przewijały się w raportach pokontrolnych IJHARS.
więcejDo dnia 15.06.2012 r. można składać aplikacje do udziału w międzynarodowym kongresie poświęconym przedsiębiorczości w kształceniu ustawicznym. Kongres organizowany jest przez Komisję Europejską - Dyrekcje Generalne ds. Przedsiębiorstw i Przemysłu oraz Edukacji i Kultury (przy wsparciu ze strony ICF).
więcejRadio Piekary wie, jak bawić swoich słuchaczy i przy okazji zrobić dobrą reklamę lokalnym rzemieślnikom. Pod koniec kwietnia br. lokalna stacja radiowa ruszyła z ciekawym pomysłem konkursów, w które zaangażował się Tadeusz Bączkowicz, znany śląski rzemieślnik z Radzionkowa, właściciel Cukierni-Piekarni.
więcej2012 r. zapowiada się równie łaskawy dla producentów słodyczy jak 2011 r. W ubiegłym sezonie Polacy wydali na łakocie około 3% więcej niż rok wcześniej. Teraz może być jeszcze więcej. Popyt jednak wymaga zastrzyku nowości.
więcejEuro 2012 to prawdziwe święto dla wielu Polaków. Wśród nich są piekarze i cukiernicy. Sprawdziliśmy, czy są prawdziwymi fanami piłki nożnej, podpytaliśmy, jak zamierzają kibicować naszym (na żywo, przed TV, w Strefie Kibica) i czy Euro 2012 postrzegają w kategoriach biznesu.
więcejApetyt rośnie w miarę jedzenia – tę genialną prawdę zna każdy, kto lubi dobre jedzenie, kto zasmakował w bogactwie lub choć raz zorganizował degustację swoich produktów. Degustację, która pozwala przekonać konsumentów do nowego, zaostrzyć apetyty i… poprawić wyniki sprzedaży.
więcej