![Odkryj pieczywo na nowo - wydanie specjalne #2](/public/artykuly-sponsorowane/910/5960/910_5960_21921_136x94.jpg)
Odkryj pieczywo na nowo - wydanie specjalne #2 0
Dzikie i modernistyczne chleby, bagietki oraz bajgle, praca w młynie i śniadaniownie, receptury Master Bakerów oraz fermentujące serce chleba - czyli nowe wydanie specjalne Mistrza Branży!
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Dzikie i modernistyczne chleby, bagietki oraz bajgle, praca w młynie i śniadaniownie, receptury Master Bakerów oraz fermentujące serce chleba - czyli nowe wydanie specjalne Mistrza Branży!
więcejWszyscy, którzy są ciekawi, jak produkuje się mąkę, jakie rodzaje chleba można upiec i jak wygląda młyn od środka będą mieć okazję 20 sierpnia 2022 roku wejść do jednego z dolnośląskich młynów, zwiedzić go i spróbować bochenków niemalże prosto z pieca.
więcejSłodka ekspansja bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa trwa w najlepsze! W Toruniu, przy ul. Broniewskiego 61-63, powstał siódmy lokal Sowy w grodzie Kopernika, którego lokalizacja, aranżacja i oferta są znakomicie przemyślane i dopasowane do potrzeb mieszkańców tego miasta!
więcejDo tej pory ceny ciast i deserów w kawiarniach z segmentu fit były wyższe od tych w tradycyjnych cukierniach. Od kilku miesięcy daje się jednak zauważyć trend odwrotny. Ceny się wyrównują. Ma oczywiście na to wpływ inflacja, w tym m.in. drożejący cukier, ale nie tylko.
więcejIII edycja Ogólnopolskiego konkursu wypieku chleba „Master Baker” trwa. Poprzednie edycje okazały się dużym sukcesem, a atrakcyjne pule nagród przyciągnęły uwagę wielu pasjonatów wypieków.
więcejKonsumenci lubią wierzyć, że ich decyzje zakupowe wynikają z racjonalnych pobudek. Udowodniono jednak, że za większość z nich odpowiadają emocje. Ponad 30% klientów opuszcza e-sklep nawet po jednym złym doświadczeniu. Aby znaleźć przyczyny tych zachowań, lekarze podpięli konsumentów do aparatury medycznej. Co się okazało?
więcejWraca spotkanie branży w Wieliczce! Dołącz do grona wystawców lub uczestników targów.
więcej