25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Rozpoczynamy cykl artykułów dotyczących spraw prawnych związanych z tworzeniem, organizacją, rozwojem, przekształcaniem i sukcesją w branżowej działalności gospodarczej funkcjonującej w warunkach gospodarki rynkowej. Nowy cykl powstaje przy współpracy z notariuszami działającymi w zakresie swoich uprawnień...
O zmianach w wyglądzie etykiet mówi się od ponad 2 lat, ale dla piekarzy, których produkty mają krótki termin przydatności do spożycia, temat ten staje się gorący dopiero teraz. To już ostatnia prosta, bo od grudnia 2016 r. wszystko ma być zgodne z Rozporządzeniem UE 1169/2011.
Z każdym rokiem sława rogala świętomarcińskiego rośnie, podobnie jak liczba jego miłośników oraz akcji z nim związanych! I słusznie - bo dobrem należy się dzielić pod każdą postacią!
Firma Kandy poszerzyła asortyment owoców kandyzowanych o certyfikowane produkty ekologiczne (Certyfikat zgodności przetwórstwa produktów/surowców rolnictwa ekologicznego). Taki krok to nie tylko odpowiedź na coraz dynamiczniej rosnące zapotrzebowanie na żywność bio, ale także kontynuacja naszej misji.
Wchodzi klient do piekarni lub ciastkarni. To klient współczesny, czyli świadomy swoich praw. Zachwycony szerokim wyborem, próbuje dowiedzieć się czegoś na temat pachnących bułek leżących w koszyczku, ciemnego chleba ułożonego obok i kuszących babeczek wystawionych na ladzie.
Zainteresowanie klientów naturalnymi składnikami ciągle rośnie, tak jak moda na słodkie przekąski niezawierające cukru, tłuszczu oraz alergenów. Coraz więcej klientów kupuje tzw. produkty clean label. W dniach 29.01-2.02.2017 r. na ProSweets Cologne zobaczymy, jak słodycze oraz przekąski dopasowały się do aktualnych trendów.
Miesiące przygotowań i ciężkiej pracy wydały słodki owoc - polska reprezentacja dekoratorów, Sweet Team Poland, na prestiżowym Cake International Birmingham zdobyła złoty medal i 2. miejsce w kategorii "praca zespołowa"!