25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Szukając inspiracji, możemy natknąć się na rozwiązania mające swoje korzenie w kulturze ludowej. Ażurowe dzieła sztuki, czyli mozolnie plecione nitki, stały się inspiracją do stworzenia techniki dekoracyjnej tortów, ciast, lodów, a nawet pieczywa. Dowiedz się, jak wykonać koronki i na co zwrócić szczególną uwagę.
W majowym wydaniu „Mistrza Branży”, w artykule „Sprawdź polisę”, przedstawiliśmy podstawowe zasady, którymi należy się kierować przy zawieraniu umowy ubezpieczenia piekarni czy cukierni. Tym razem skupimy się na modelowej umowie ubezpieczenia. Co obejmuje i dlaczego?
Obecność ciepłego pieca, przyjemny zapach w punkcie sprzedaży, wyjmowane i układane gorące bułki w koszach wiklinowych oddziałują na nasze zmysły podświadomie i mocniej niż reklama. Pierwsze skojarzenie na ten widok to świeżość. Świeże dla wielu ludzi oznacza po prostu to, co jest wypiekane na oczach klienta.
Nowy termin, nowe pomysły na promocje wystawców i, co najważniejsze, nowe przestrzenie warsztatowo-szkoleniowe dla rzemieślników piekarstwa, cukiernictwa oraz lodziarstwa. Skąd te zmiany i na czym będą polegać, zapytaliśmy Joannę Jasińską, dyrektor targów Polagra-Tech.