25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
13 czerwca, w sobotę, śląscy rzemieślnicy staną na starcie Biegu Rzemieślnika. To już druga edycja imprezy w Parku Śląskim w Chorzowie, która stanowi iście zdrową manifestację i promocję rzemiosła. Start w ogrodzie restauracji Marysin Dwór Park o godz. 11.00. Zapraszamy!
12 czerwca na Rynku w Rybniku nie zabraknie dobrych pączków z lokalnych piekarni i cukierni, artystycznych słodkich dzieł wykonanych przez młodych cukierników oraz dobrej zabawy. Wszystko dzięki konkursom – Najsmaczniejszy Rybnicki Krepel oraz Rybnickie Konfrontacje Cukiernicze – organizowanym podczas Dni Rybnika.
A ty komu podarowałbyś ostatnią kostkę czekolady? Tak brzmi hasło przewodnie najnowszej kampanii czekolady Milka, która przy jej okazji zleciła specjalne badanie dotyczące hojności Polaków. Co z niego wynika? I jaki ma to wpływ na sprzedaż czekolady?