25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Na przełomie września i października pawilony nr 5 i 5A Międzynarodowych Targów Poznańskich wypełniły się ogromnymi stoiskami polskich i zagranicznych dostawców maszyn, urządzeń oraz akcesoriów. Drugą silną grupą wystawców stanowili producenci komponentów dla piekarni i cukierni.
Potomkowie właścicieli przedsiębiorstw rodzinnych nie garną się do przejmowania biznesów. Okazuje się, że planu sukcesyjnego nie ma 70% firm rodzinnych – czytamy w newseria.pl
Mogli stworzyć każdy produkt, bo dla specjalistów od marketingu i reklamy to żaden problem. Wybrali lody na patyku. Ice Pops to koncept prosty i przejrzysty, jak opakowania i skład lodów produkowanych w Pracowni Lodziarskiej Burda & Walasek, a jednak jest w nich coś awangardowego.
W niedzielę, 28 września, w Strefie Niszy, Innowacji i Tradycji (podczas targów Polagra-Tech) odbyła się debata o korzyściach znakowania żywności nieopakowanej dla mikro- i małych piekarni/cukierni. Spotkanie z udziałem ekspertów i właścicieli rzemieślniczych zakładów zorganizowała redakcja "Mistrza Branży".
Ponad 35 tysięcy zwiedzających odwiedziło w tym roku targi Smaki Regionów organizowane w terminie 27-30 września 2014 w Poznaniu. Targi te od lat są największym w naszym kraju wydarzeniem promującym polską, tradycyjną i certyfikowaną żywność, ale takiej frekwencji nie spodziewali się nawet sami organizatorzy.