25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Wraz z wiosną pojawiło się najnowsze wydanie "Mistrza Branży" na ponad 100 stronach! A w nim: twarzą w twarz z tegorocznymi Mistrzami Polski w Lodziarstwie, druga konfrontacja: Jarosław Gajda kontra Czytelnicy, fotorelacje pełne emocji z targów Expo Sweet i SweetTARGi oraz pomysły na Wielkanoc, nie tylko w recepturach!
Jeszcze więcej zaskakujących lodowych smaków, produkty bezglutenowe oraz najnowsze urządzenia dla branży lodziarskiej i gastronomicznej – tak w skrócie można podsumować marcowe Seminaria Lodziarskie 2014. Cykl spotkań w 4 miastach Polski zorganizowała firma Savpol wspólnie z partnerami: Fabbri, Valmar Global oraz Miran Wafel.
Nie ma to jak dobra kampania reklamowa, która informuje konsumentów, że w Europejski Dzień Lodów Rzemieślniczych, kupując dwie gałki lodów, trzecią – o smaku stracciatelli – dostaną gratis… Przepraszam, jaka kampania?
Przed dwoma laty, 24 marca został ogłoszony Europejskim Dniem Lodów Rzemieślniczych. W tym roku, po raz pierwszy, dzień ten obchodzony będzie także w Polsce. Lodziarnie, cukiernie i kawiarnie zachęcają swych klientów do odwiedzin i skorzystania z promocyjnych ofert.
W lutym br. Rada Ministrów pozytywnie zaopiniowała projekt PSL dotyczący zmiany ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Posłowie chcą zakazać sprzedaży, prezentacji i reklamy tzw. żywności śmieciowej.
Wraz ze wzrostem spożycia lodów rośnie także społeczna świadomość konsumentów – w aspekcie bezpieczeństwa zdrowotnego – z wyraźnym wskazaniem na tradycyjne, naturalne lody, oferowane przez rzemieślnicze lodziarnie i cukiernie.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w organizowanych przez nas szkoleniach dot. znakowania żywności. Szkolenia będą prowadzone przez specjalistę ds. bezpieczeństwa i znakowania żywności Wiolettę Bogusz-Kaliś. Zapraszamy do skorzystania z atrakcyjnych cen, obowiązujących przy zgłoszeniu i wpłacie w 1 terminie!